شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

راه‌اندازی قطار مستقیم مشهد - ارومیه از دی‌ ماه

  • کد خبر: ۱۲۹۷۴
  • ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
راه‌اندازی قطار مستقیم مشهد - ارومیه از دی‌ ماه
مدیر کل راه آهن خراسان: قطار مستقیم مشهد - ارومیه با ظرفیت ۴۴۰ نفر در نظر گرفته شده که از هشتم دی ماه جاری راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در راستای تسهیل تردد مسافران و زائران حضرت امام رضا (ع) از ارومیه و مناطق همجوار آن به مشهد، قطار مستقیم مشهد - ارومیه با ظرفیت ۴۴۰ نفر در نظر گرفته شده که از هشتم دی ماه جاری راه‌اندازی خواهد شد.

مصطفی نصیری ورگ افزود: زمان سیر این قطار حدود ۲۵ ساعت است و سالن‌های آن سه ستاره خلیج فارس و سه ستاره میلاد تحت مالکیت شرکت حمل و نقل ریلی رجا می‌باشد.

وی ادامه داد: این قطار هر ۶ روز یکبار ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه از ایستگاه مشهد حرکت و ساعت ۵۰ دقیقه بامداد روز بعد وارد ارومیه می‌شود و ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه از ایستگاه ارومیه به مقصد مشهد حرکت می‌کند.

شمار ایستگاه‌های اداره کل راه آهن خراسان ۲۳ ایستگاه است و روزانه ۸۸ رام قطار مسافربری در مسیر ۳۱ شهر و مرکز استان و ۱۰ رام قطار باری به مقاصد تجاری مختلف به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کند.

از مجموع ۱۰ هزار کیلومتر شبکه ریلی کشور هزار و ۴۰۰ کیلومتر آن معادل ۱۴ درصد در خراسان رضوی قرار دارد.

تراکم ریل در این استان نسبت به مساحت آن ۲ برابر میانگین کشور است و به خاطر وجود بارگاه منور رضوی در مشهد بیش از ۴۰ درصد قطارهای مسافربری ایران به مشهد رفت و آمد دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->