نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال در جام حذفی

  • کد خبر: ۱۴۵۰۳۰
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال در جام حذفی
تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که مهاجم این تیم بزرگترین غایب تیم پاکو خمس خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، تراکتور هفته گذشته موفق شد استقلال را در تبریز شکست دهد و حالا در هوای سرد ورزشگاه آزادی، رودرروی شاگردان ریکاردو ساپینتو قرار خواهد گرفت؛ دیداری حیثیتی برای سرمربی پرتغالی استقلال که شکست در آن شاید سرنوشت کاری او را رقم بزند.
خمس، اما برای این بازی تغییرات چندانی در ترکیبش نخواهد داشت و شاید یک مهره در خط دفاعی را تغییر بدهد و به جای پوریا آریاکیا، بازیکن دیگری را به زمین بفرستد.
نکته مهم اینکه تراکتور در این بازی محمد عباس‌زاده را در اختیار نخواهد داشت و او در آخرین جلسه تمرینی هم به دلیل مصدومیت حاضر نبود، اما با این حال همراه تیم به تهران سفر کرده است.
در خط دروازه، محمدرضا اخباری جایگاه مستحکمی دارد. او برابر استقلال البته چندان به خطر نیفتاد، اما با نمایش مستحکم خود، شمایل یک کاپیتان واقعی را به نمایش گذاشت و امروز هم امیدوار است در مقابل مهاجمان پرتعداد استقلال بدرخشد.
خط دفاعی تراکتور چهار نفره خواهد بود؛ محمد حسینی و هادی محمدی در پست دفاع مرکزی بازی می‌کنند و ماموریت آخرین سنگر دفاعی را برعهده خواهند داشت. در جناح راست محمد آقاجانپور گزینه نخست است و در سمت چپ پوریا آریاکیا به دنبال جایگاه ثابت خود خواهد بود. البته در تمرین یک هفته اخیر گا‌ها ابوالفضل رزاق پور هم در این پست به میدان رفت.
خط هافبک مهمترین ابهام تیم تراکتور است. صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز سه بازیکنی هستند که در بازی‌های درون تیمی حضور داشتند تا تراکتور تنها تیم ایرانی با خط میانی تمام خارجی باشد.
محمدرضا عباسی با نمایش خوب خود توانسته در ترکیب اصلی باقی بماند و در سمت راست نیز محمد قنبری اعتماد به نفس بیشتری دارد. به نظر می‌رسد مهاجم نوک رضا اسدی باشد که در قامت ۹ کاذب ظاهر می‌شود. در غیر این صورت کاوه رضایی جای او را خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد حسینی، محمد آقاجانپور، پوریا آریاکیا، رضا اسدی، گوستاوو واگنین، صفا هادی، ریکاردو آلوز، محمد قنبری و محمدرضا عباسی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->