نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

بی اطلاعی مسئولان استقلال از سرنوشت حق انتقال قایدی

  • کد خبر: ۱۵۳۶۰۳
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
بی اطلاعی مسئولان استقلال از سرنوشت حق انتقال قایدی
علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال در اظهار نظری عجیب اعلام کرده از سرنوشت حق انتقال مهدی قایدی از استقلال به الاهلی امارات هیچ اطلاعی ندارد!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرار بود هزینه انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات بابت بدهی استراماچونی صرف شود، اما از سرنوشت پولی که باشگاه استقلال بابت این انتقال دریافت کرده، اطلاعی در دست نیست. حتی علی امیری، معاون باشگاه استقلال نیز از اینکه پول انتقال قایدی از سوی مدیران سابق و کنونی صرف چه اموری شده، اطلاعی ندارد.  

امیری می‌گوید: «این را دیگر باید از مدیریت قبلی سوال کنید. من در جایگاهی نیستم که پاسخگوی چنین سوالی باشم. مدیریت حال حاضر باشگاه تمام توان خود را گذاشته تا یک بار برای همیشه معضل استراماچونی را حل کند. اما ببینید در فاصله ۴ ماهی که او آمده خیلی سخت است درآمدزایی کند. خیلی از مسائل مختلف باشگاه به اسپانسر‌ها و شرکت‌های مختلف واگذار شده و این موضوع یک معضل برای فتح‌الله‌زاده است.»

این اظهار نظر درحالی منتشر شده که مدیران سابق باشگاه استقلال هم هیچ توضیحی درباره سرنوشت پول قایدی نمی‌دهند ودر اقدامی عجیب این موضوع را مسکوت نگه داشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->