نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

واعظ آشتیانی: آقای فتح الله‌زاده تو خودت، خودی هستی

  • کد خبر: ۱۵۶۹۹۰
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
  • ۱
واعظ آشتیانی: آقای فتح الله‌زاده تو خودت، خودی هستی
واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از اظهارات اخیر فتح الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌روم تا خودی‌ها بیایند، به شدت انتقاد کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  امیر رضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره اینکه فتح الله‌زاده مدعی شده از استقلال می‌رود تا خودی‌ها بر مسند کار قرار بگیرند، این واکنش را نشان داد: «فتح الله‌زاده خودمونی‌تر از همه است. ایشان که در مقاطع مختلف آمده غیر خودی نیست. کاری به عملکرد خوب یا بد ایشان ندارم، اما مرتب انتخاب شده است. مهم‌تر از همه اینکه وقتی مسئولیتی را پذیرفتی تا انتها باید باشی.» آشتیانی درباره اینکه فتح الله‌زاده مدعی شده قبل از حضورش در این باشگاه به او گفته شده مبالغ قابل توجهی در حساب باشگاه است نیز این جملات را به زبان آورد: «اصلا این طور نمی‌شود که ندانسته کسی وارد باشگاه شود. شخصی که می‌خواهد بیاید ابتدا صورت مالی را نگاه می‌کند. گذشت آن زمان که بدون هیچ مقدمه‌ای انتخاب می‌شدند وبعد مشکلات متعدد ایجاد می‌شد. متاسفانه آن زمان که پول هست پول پاشی می‌کنند. آن زمان که نیست یا قرض می‌گیرند یا با بدهی‌های کلان مواجه می‌شوند. امروز سازمان خصوصی رسما اعلام کرده ۱۱۸ میلیارد دادیم جای دیگری خرج شده است. سوال من این است که معاون وزارت ورزش که جزو کارگروه باشگاه استقلال محسوب می‌شود چرا نظارتی برتقسیم پول‌ها نداشته است؟ این مشورتی بودن یک پایش وزیر بوده است. وزیرباید از هیات مدیره هم بپرسد که پول چه طور و کجا هزینه شده است. به اعتقاد من ماندن یا نماندن فتح الله‌زاده مهم نیست. گزارش عملکرد مهم است. می‌خواهد بماند، بماند. حالا اگر بدهی کلان به بار گذاشته باید مورد بازخواست بگیرد. نباید کار به این نقطه می‌رسید. اگر آجورلو بود هم همین اتفاق می‌افتاد. دلیل آمدن فتح الله زاده این بود که تحولی ایجاد کند. ایشان تجربه هم داشته است و مدعی است اقتصاد ورزش می‌داند. انتظار است از ایشان..»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
مقصر وزیر ورزش بی لیاقت است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->