برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی
سرخط خبرها

ناراحتی دیاباته از وضعیت خود در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۵۸۹۹۴
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
ناراحتی دیاباته از وضعیت خود در پرسپولیس
مهاجم بلند قاامت پرسپولیس از اوضاع خود در این تیم شاکی است.

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ دیاباته باز از روی نیمکت بازی تیمش را نظاره گر بود تا مشخص شود که یحیی گل محمدی دیگر تمایلی برای استفاده از او را ندارد. البته پیش از این اشاره داشتیم به اینکه یحیی چند هفته پیش و قبل از بازی حساس پرسپولیس با سپاهان در جام حذفی که شیخ دوباره مصدوم شد، قید او را برای همیشه زد. اما در این مدت شیخ خیلی تلاش کرده تا راهی برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کند که موفق نبوده است.

در این مورد با خبر شدیم شیخ دلیل بازی نکردنش را فشار مدیریت باشگاه پرسپولیس می داند. از این جهت که در قرارداد دیاباته با باشگاه پرسپولیس آمده است که اگر این بازیکن به دلیل فنی نه مصدومیت در ترکیب اصلی نباشد از قرارداد مالی اش کسر خواهد شد. با توجه به این موضوع شیخ و ایجنتش اعتقاد دارند که نیمکت نشینی های اخیر این بازیکن در همین راستا است.

به هر حال شیخ چه ناراحت باشد چه خوشحال چندان فرقی به حال وضعیت او نخواهد کرد چرا که یحیی با داشتن مهدی عبدی، لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و محمد عمری عملا دیگر نیازی به مهاجم بلند قامت تیمش ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->