نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

پیش به‌سوی رستگاری در جهنم آلیانز

  • کد خبر: ۱۵۹۶۴۸
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
پیش به‌سوی رستگاری در جهنم آلیانز
مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با ۲ بازی در آلمان و ایتالیا تمام می‌شود.

امشب طرف‌داران فوتبال شاهد یکی از دیدار‌های حساس مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در چندسال گذشته خواهند بود. جایی که دو غول فوتبال باشگاهی دنیا، یعنی بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی در دیدار برگشت این مرحله و در ورزشگاه آلیانز‌آرنا برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

منچستری‌ها به پشتوانه پیروزی ۳ بر ۰ در بازی رفت، با دستی پر به خانه حریف آمده‌اند، اما مطمئنا خیال گواردیولا و شاگردانش از صعود راحت نیست و آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که باواریایی‌ها می‌توانند به کمک تماشاگرانشان، شبی جهنمی را برای منچسترسیتی رقم بزنند. در دیگر بازی این مرحله هم اینترمیلان درحالی در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان بنفیکا خواهد بود که به‌لطف پیروزی ۲ بر ۰ بازی رفت در خانه حریف پرتغالی‌اش، به‌نظر کار چندان دشواری برای صعود به جمع چهار تیم پایانی در پیش نخواهد داشت.

توخل در رؤیای عبور از بحران

اوضاع در اردوی منچسترسیتی به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود، اما حال‌وهوای اردوی بایرنی‌ها بعد از شکست دیدار رفت خیلی جالب نیست و همه‌چیز تحت‌تأثیر دعوای سادیو مانه و لروی سانه قرار گرفته است. پپ گواردیولا، اما معتقد است همین اتفاق می‌تواند اتحاد بایرنی‌ها را بیشتر کند. او درباره تحلیلش از اوضاع تیم حریف، گفت: گاهی برای اینکه اتحاد در تیم بیشتر شود، به چنین درگیری‌هایی نیاز دارید. من بایرن را کاملا می‌شناسم و می‌دانم که بازیکنانش همه تلاششان را خواهند کرد تا در این دیدار بهترین فوتبال ممکن را بازی کنند.

گواردیولا که سابقه هدایت بایرن‌مونیخ را هم در کارنامه دارد و به‌خوبی با جو ورزشگاه آلیانز آشناست، می‌داند که با وجود برتری ۳ بر ۰ در دیدار رفت، هنوز هیچ‌چیز تمام نشده است و چند اشتباه ساده در بازی امشب، به‌راحتی می‌تواند ورق را برگرداند و بازهم رؤیای قهرمانی آن‌ها در لیگ قهرمانان را به باد دهد. در آن‌سوی میدان، توماس توخل که چندهفته پیش و پس از برکناری عجیب یولیان ناگلزمان از بایرن، سکان هدایت مونیخی‌ها را برعهده گرفته است، همین ابتدای کار وضعیتی بحرانی را تجربه می‌کند.

عملکرد بایرن در دیدار رفت انتقاد‌های بسیاری به‌همراه داشت و بسیاری معتقدند که این تیم توانایی جبران سه گل دریافتی از تیم پپ گواردیولا را ندارد؛ اما توماس مولر، کاپیتان مونیخی‌ها، نظر دیگری دراین‌زمینه دارد. این مهاجم باتجربه و قدیمی بایرن در گفتگو با اسپورت‌وان دراین‌باره اظهار کرده است: باور داریم که هنوز شانس صعود داریم. تنها کاری که باید انجام دهیم، این است که شروع خوبی داشته باشیم تا به بازی برگشته شکست بازی رفت را جبران کنیم.

بنفیکا، راه فرار اینزاگی از مخمصه

دیگر دیدار این مرحله لیگ قهرمانان را اینتر و بنفیکا برگزار می‌کنند. شاگردان سیمونه اینزاگی هفته گذشته توانستند در خانه حریف، بنفیکا را با دو گل شکست دهند و کاری آسان‌تر در دیدار خانگی امشب در پیش خواهند داشت. البته اینتر که در جایگاه پنجم سری‌آ قرار دارد، بعد از آن پیروزی، ابتدای هفته مقابل مونزا در ایتالیا شکست خورد تا خیلی زود پیروزی آن‌ها مقابل بنفیکا زیر سایه قرار بگیرد و دوباره فشار‌ها روی اینزاگی افزایش پیدا کند.

کوریره دلواسپورت دراین‌زمینه نوشت که شکست احتمالی در بازی امشب مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان یک سیگنال تعبیر می‌شود و در آن مقطع تصمیمات شدید، یعنی اخراج سرمربی اینتر منتفی نخواهد بود. اینزاگی روز‌های پرتنشی را در نراتزوری پشت‌سر می‌گذارد و اگر می‌خواهد که دست‌کم تا انتهای فصل روی نیمکت تیمش ماندگار شود، چاره‌ای به‌جز عبور از بنفیکا و رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در پیش ندارد.

بنفیکا هم که این فصل با اختلاف در صدر جدول لیگ پرتغال قرار دارد، هنوز از پیروزی در بازی امشب و صعود به مرحله بعد ناامید نشده است و می‌خواهد شگفتی این مرحله رقابت‌ها نام بگیرد. راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، هنوز به توانایی شاگردانش اعتقاد دارد و درباره بازی امشب تیمش گفته است: در بازی رفت ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و درباره پنالتی هم بدشانس بودیم. درحالی یک پنالتی به اینتر دادیم که خودمان می‌توانستیم صاحب یکی‌دو پنالتی شویم. اما خوشبختانه در بازی برگشت می‌توانیم کار را جبران و صعود کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->