OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

ایلان ماسک از ویدیوی جدید ربات انسان‌نمای تسلا رونمایی کرد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۴۵۴۵
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
ایلان ماسک از ویدیوی جدید ربات انسان‌نمای تسلا رونمایی کرد + فیلم
تسلا ویدیوی جدیدی از ربات انسان‌نمای خود منتشر کرده است که آن را درحال راه‌رفتن نشان می‌دهد. همچنین در این ویدیو ربات تسلا می‌تواند از روی میز اشیا را بلند کند و حتی قادر به تشخیص اجسام است.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در جریان جلسه با سهام‌داران این شرکت، ویدیویی جدید از ربات انسان‌نمای تسلا منتشر و ادعا کرد که روز قبل از جلسه این ویدیو ساخته شده است.

ربات انسان‌نمای تسلا سال گذشته میلادی در جریان رویداد AI Day تسلا رسماً معرفی شد که در آن زمان این ربات چندان قادر به راه‌رفتن نبود. البته تسلا نمونه نزدیک به تجاری این ربات را در همان رویداد به نمایش گذاشت، اما این ربات راه نمی‌رفت و تنها در جای خود، دستانش را تکان می‌داد. البته پس از مدتی ویدیوی جدیدی از این ربات منتشر شد که آن را درحال راه‌رفتن نشان می‌داد.

حالا هم تسلا ویدیوی جدیدی از ربات خود منتشر کرده است که در آن می‌تواند به‌صورت مستقل و بدون نیاز به کمک راه برود؛ البته نباید انتظار سرعت بالایی از این ربات داشته باشید.

ویدیوی جدید تسلا برخی از به‌روزرسانی‌های این ربات را نشان می‌دهد؛ ازجمله کنترل گشتاور موتور، کشف و به‌خاطرسپردن محیط، آموزش هوش مصنوعی از طریق انسان برای ردیابی جابه‌جایی‌ها و جابه‌جایی اشیا. در این ویدیو یکی از ربات‌ها اشیا را از ظرفی به ظرف دیگر منتقل می‌کند.

پس از نزدیک به ۷ ماه از معرفی رسمی، به‌نظر می‌رسد ربات انسان‌نمای تسلا بالاخره درحال تبدیل‌شدن به یک محصول تجاری است؛ بااین‌حال احتمالاً ماه‌ها تا زمان تبدیل‌شدن این ربات به یک محصول تجاری فاصله داشته باشیم.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->