واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چالشی مهم‌تر از بیرانوند!

  • کد خبر: ۱۷۲۹۹۰
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
چالشی مهم‌تر از بیرانوند!
پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرلک و آل‌کثیر کار سختی دارد

این‌روز‌ها بخش زیادی از اخبار باشگاه پرسپولیس و حتی کل فوتبال کشورمان حول ماجرای جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از جمع سرخ‌پوشان و پیوستنش به اردوگاه رقیب می‌چرخد، اما مدیران پرسپولیس دردسر‌های دیگری هم برای تمدید با دیگرستاره‌ها و خرید بازیکنان جدید در پیش خواهند داشت.

به‌طور مشخص مسئولان باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد با دو ستاره‌شان دارند. فسخ قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس بمب خبری چند روز گذشته فوتبال ایران بوده است. با وجود اینکه بیرانوند در صدر اخبار در روز‌های گذشته قرار داشت، مسئولان باشگاه پرسپولیس از ادامه روند مذاکرات با دیگرستاره‌های تیم غافل نشدند و به‌تازگی قرارداد گئورگی گولسیانی با این تیم را تمدید کردند. باوجود تمدید قرارداد با گولسیانی، حفظ چند ستاره در جمع سرخ‌پوشان پایتخت سخت شده است.

صادقی در یک‌قدمی تمدید

سعید صادقی به‌عنوان بهترین پاسور لیگ بیست‌ویکم فصل گذشته باوجود اینکه از بیشتر مدعیان پیشنهاد داشت، تصمیم گرفت به پرسپولیس برود. صادقی در اولین فصل حضورش در پرسپولیس عملکرد قابل‌قبولی داشت و یحیی گل‌محمدی به حفظ او برای فصل جدید هم تأکید کرده است.

البته با توجه به قرارداد یک‌ساله‌ای که این بازیکن با سرخ‌پوشان بسته بود و با پایان فصل بازیکن آزاد به حساب می‌آمد، او در روز‌های گذشته تلاش‌هایی برای رفتن به باشگاه‌های حاشیه خلیج‌فارس و به‌ویژه امارات داشت؛ تلاش‌هایی که به نظر درنهایت به نتیجه نرسید و این هافبک خلاق راضی به ماندن در جمع سرخ‌پوشان شد. در وضعیت کنونی صادقی در جلساتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته، به توافقات خوبی با آن‌ها رسیده است و در یک‌قدمی تمدید قراردادش با سرخ‌ها قرار دارد.

اختلاف مالی با سرلک و آل‌کثیر

پرسپولیسی‌ها برای خط حمله‌شان شهاب زاهدی ملی‌پوش را به خدمت گرفته‌اند و به‌دنبال تمدید قرارداد با عیسی آل‌کثیر هستند. آل‌کثیر که بازیکنی محبوب در جمع هواداران است و با گل‌های او دو شهرآورد را پرسپولیسی‌ها از استقلال برده‌اند، تاکنون با مسئولان باشگاه به توافق نرسیده است.

پیشنهاد آل‌کثیر از نظر مالی با مبلغی که مدنظر پرسپولیسی‌هاست، اختلاف زیادی دارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد او ادامه دارد. مهاجم خوزستانی تیم پرسپولیس برای تمدید قرارداد با باشگاه برای دو فصل خواستار ۳۰ میلیارد تومان شده است. اما گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس شرط گذاشته است که اگر این مهاجم خوزستانی رقم قراردادش را به سالی ۱۰ میلیارد تومان کاهش دهد، با او برای عقد قرارداد مذاکره خواهند کرد. میلاد سرلک هم وضعیتی شبیه به آل‌کثیر دارد و در جلسه‌اش با پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد، اختلاف بر سر مسائل مالی بین دوطرف زیاد است.

تنهاگزینه سرلک پرسپولیس نیست و این بازیکن پیشنهاد ویژه‌ای از تراکتور تبریز دارد. از طرفی، گفته می‌شود که سرلک با دو پیشنهاد خوب از تیم‌های اماراتی و قطری هم روبه‌رو شده است؛ موضوعی که اگر حقیقت داشته باشد، او در مذاکره با سرخ‌پوشان پایتخت دست بالا را خواهد داشت و می‌تواند درخواست قراردادی با مبلغ دستمزد سنگین کند. درمجموع رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها حسابی بابت فسخ قرارداد بیرانوند زیرفشار قرار گرفته است، کار سختی برای توافق با این دو ستاره خواهد داشت.

کنعانی‌زادگان می‌خواهد برگردد

محمدحسین کنعانی‌زادگان که پس از قهرمانی همراه با پرسپولیس در لیگ بیستم به فوتبال قطر رفت و لژیونر شد، قصد دارد به ایران بازگردد. کنعانی‌زادگان با پیشنهاد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان روبه‌رو شده است. احتمال اینکه کنعانی‌زادگان راهی پرسپولیس شود، بیشتر است و مسئولان این باشگاه توافقات خوبی هم با این مدافع ملی‌پوش برای حضور دوباره در جمع سرخ‌پوشان پایتخت داشته‌اند.

کنعانی‌زادگان اگر به پرسپولیس بازگردد، خیال یحیی در قلب خط دفاعی با حضور گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان راحت خواهد شد. با وجود این، دردسر‌هایی که این روز‌ها مدیران سرخ‌پوشان را به خود مشغول کرده است، بهترین فرصت برای سپاهانی‌هاست تا این مدافع را از چنگ پرسپولیس خارج کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->