سرخط خبرها

دو لژیونر سرشناس معطل باشگاه استقلال

  • کد خبر: ۱۷۵۳۸۲
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
دو لژیونر سرشناس معطل باشگاه استقلال
مهدی قایدی و امیرحسین حسین‌زاده با تیم‌های خود تمرین نمی‌کنند و منتظرند باشگاه استقلال رضایتنامه آن‌ها را به تیم‌های‌شان پرداخت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی قایدی و امیرحسین حسین‌زاده این روز‌ها وضعیتی مشابه یکدیگر دارند. از یک سو حسین‌زاده با تیم شارلروا تمرین نمی‌کند و از سوی دیگر مهدی قایدی نیز همین وضعیت را با باشگاهش شباب‌الاهلی دارد.


باشگاه استقلال دو هفته پیش مذاکراتی را با باشگاه شارلروای بلژیک کلید زد تا امیرحسین حسین‌زاده را به خدمت بگیرد. در آن مذاکرات باشگاه شارلروای بلژیک از باشگاه استقلال خواست در ازای پرداخت ۸۰۰ هزار یورو رضایتنامه حسین‌زاده را صادر کند تا این بازیکن به طور دائمی بتواند برای استقلال به میدان برود. باشگاه استقلال در مذاکرات اولیه خود با باشگاه شارلروای بلژیک اعلام کرده که قادر نیست بیش از ۵۰۰ هزار یورو به شارلروا بپردازد و بعد از اینکه باشگاه شارلروا راضی به دریافت این مبلغ نشد، باشگاه استقلال دیگر مذاکرات خود را با این باشگاه پیگیری نکرد.


حسین‌زاده هم با وجود اینکه همچنان مذاکرات روی هوا مانده منتظر باشگاه استقلال است و حتی در اردو‌ها و تمرینات تیمش شرکت نکرده است تا شاید باشگاه استقلال اقدامات تازه‌ای در این خصوص انجام دهد و او به استقلال بازگردد.


حسین‌زاده حتی صحبتی هم با جواد نکونام داشته و سرمربی استقلال به این بازیکن اعلام کرده عمیقاً خواستار بازگشت او به ایران است ودوست دارد در ترکیب استقلال بازی کند. حتی نکونام در صحبت‌هایی که با این بازیکن داشت، اعلام کرده اگر مهدی قایدی به استقلال نیاید، حضور او (حسین‌زاده) می‌تواند کمک قابل توجهی به خط حمله باشگاه استقلال باشد، اما دست نکونام نیز بسته است و مدیران باشگاه استقلال باید در این راستا اقدامات جدی‌تری انجام دهند تا حسین‌زاده به استقلال بازگردد.

ماجرای حسین‌زاده شباهت بسیاری با وضعیت امروز مهدی قایدی دارد و مهاجم ریز نقش استقلال نیز منتظر است تا مسئولان باشگاه استقلال مبلغ رضایتنامه را به حساب باشگاه شباب الاهلی واریز کنند. قایدی نیز با تیمش در امارات تمرین نمی‌کند و حتی در اردوی این تیم هم حاضر نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->