واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بدقولی دوباره مسئولان باشگاه استقلال در پرداخت بدهی‌ها

  • کد خبر: ۱۷۷۱۵۴
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
بدقولی دوباره مسئولان باشگاه استقلال در پرداخت بدهی‌ها
مسئولان باشگاه استقلال باز هم در پرداخت بدهی بازیکنان این تیم بدقولی کردند و مبلغی ناچیزی به حساب بازیکنان واریز کردند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال وعده داده بودند دست کم ۲۰ تا ۳۰ درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شود، اما پرداختی امروز به بازیکنان استقلال نشان می‌دهد این رقم مابین ۷ تا ۱۰ درصد متغیر بوده است.

بازیکنان استقلال انتظار داشتند علی خطیر و دیگر اعضای هیات مدیره به وعده خود جامه عمل بپوشانند، اما در کمال ناباوری و درحالی که بازیکنان هیچ مبلغی بابت فصل جدید دریافت نکرده‌اند اقدامات محدودی در راستای پرداخت بدهی‌ها انجام شده و ارقام ناچیزی به حساب بازیکنان استقلال رفته است.


علی خطیر که با وعده‌های آن چنانی به باشگاه استقلال آمده و فیلم‌ها و تصاویر بسیاری از زمان حضور او در باشگاه استقلال منتشر شده تا به امروز نتوانسته نیاز مالی بازیکنان را پاسخ دهد و در شرایط بد مالی در حال مدیریت این باشگاه است.

گفته می‌شود احتمال دارد بازیکنان استقلال به دلیل بدقولی دوباره مسئولان دوباره از حضور در تمرین خودداری کنند تا شاید دست کم قبل از شروع لیگ بدهی فصل پیش تسویه حساب شود. آیا مسئولان استقلال قادر به انجام این کار خواهند بود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->