طرح فروش محصولات سایپا از روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز می‌شود + جزئیات رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد: حدود ۲۰۰ واحد صنفی طلا فروش همچنان پلمب هستند الزامات حضور موثر ایران در آینده بازار و اقتصاد افغانستان خام‌فروشی؛ سهم ایران از صادرات ۹۸ درصدی زعفران به جهان سقف هر کارت آزاد سوخت ۷ هزار لیتر است | سوخت‌گیری با کارت شخصی به ۸۰ درصد رسید حمایت مهم شاخص کل از دست رفت + نمای پایانی بورس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی با سد‌های کشور، در سال آبی ۱۴۰۲ آخرین قیمت مدل‌های آیفون در بازار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران بنزین یورو۵ تولید می‌کند فرماندار مشهد: تکمیل پروژه‌های انتقال آب به مشهد نیازمند تامین اعتبار کشوری است منتظر واریزی بزرگ دولت در خردادماه باشید + جزئیات قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشکلات صنف طلافروشان مشهدی پیگیری شده و رفع پلمب مغازه‌ها آغاز شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام | حباب سکه کمتر شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر بازار خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ارشاد مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۳ واحد صنفی موبایل فروشی در مشهد افزایش ۴۰ درصدی هزینه ساخت ملک | چرا بازار مسکن در رکود هم رشد می‌کند؟ قیمت‌گذاری عجیب برای کارتن یخچال! جزئیات اصلاح قانون بیمه بیکاری چیست؟ اینفوگرافی | ۸ فراری بزرگ مالیاتی کشور را بشناسید بازگشت دوباره ثبت‌نام خودرو! کاهش هزینه‌های تولید، تنها راه نجات دامداران کاهش مصرف لبنیات در کشور | ۶۰ درصد واحد‌های تولید محصولات لبنی در خراسان رضوی غیرفعال است مهر و موم یک نمایشگاه خودرو و یک بنگاه املاک در مشهد حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه گل و گیاه مشهد
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: استانداردسازی یکی از مؤلفه‌های تولید است

  • کد خبر: ۱۹۴۲۱۲
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
فرماندار مشهد: استانداردسازی یکی از مؤلفه‌های تولید است
فرماندار مشهد گفت: در بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی خوشبختانه استانداردسازی در محصولات به چشم می‌خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در همایش یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد و روز ملی کیفیت که امروز، دوشنبه ۲۲ آبان، در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: در ایامی هستیم که به نام یک رویکرد مهم در جوامع مطرح است و آن هم استانداردسازی است. یکصد سال از عمر این فرایند در کشور می‌گذرد، اینکه ما امروز این موضوع را جشن می‌گیریم یعنی ارتقا و افزایش علم، این یعنی به بلوغی رسیدیم که برای صنعت و تولیدمان ارج می‌نهیم.

فرماندار مشهدمقدس افزود: اینکه ما در دنیا حرفی برای گفتن داریم و به بعضی شاخصه‌ها که آرمان انقلاب بود، رسیدیم به یکی از شاخصه‌هایی که ما را در دنیا برجسته کند، بلوغی که ما پیدا کردیم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم، یکی از مؤلفه‌های آن همین استانداردسازی است. ما باید در دنیا یک باشیم که این ظرفیت را موضوع استانداردسازی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ما باید چند اقدام را انجام دهیم تا این روند رو به رشدتر باشد. مسلماً در دولت نباید تصدی‌گری کنیم تا زمانی که تصدی‌گری باشد، تولید اتفاق نمی‌افتد. ما هر وقت کار را به مردم سپردیم نتایج خوبی در پی داشت. هشت سال دفاع مقدس را مردم مدیریت کردند و این مصداق همین موضوع است. امروز انقلاب ما توسط چه کسانی حفظ می‌شود؟ مسلماً توسط مردم. امروز هرجا کار خوب می‌بینیم مردم نقش دارند.

فرماندار مشهدمقدس عنوان کرد: باید به عنوان دولت این فرایند را خوب مدیریت کنیم و امر استاندارد در تولید را در اصل قرار دهیم. هیچ فرایندی بدون در نظرگرفتن استاندارد انجام نمی‌شود، قطعاً این امر توسط مردم باید انجام شود، باید فرهنگ استانداردسازی را ترویج دهیم.

وی افزود: اول باید به تولیدکننده اجازه تولید دهیم بعد استانداردسازی فرایند را انجام دهیم، اما متأسفانه با قوانین سخت اجازه تولید نمی‌دهیم.

داوری اضافه کرد: نظارت مستمر و پیشگیرانه به جای رفتار قهری باید انجام شود. متأسفانه بازرسی و نظارت را اشتباه می‌گیریم، در بخش تولید نباید نگاه قهری داشته باشیم. اکثر واحد‌های تولیدی ما در استان که در بیشتر محصولات حرفی برای گفتن دارند در استانداردسازی موفق هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->