نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

برد شیرین بانوان فوتبالیست مشهدی پیش چشم تماشاگران

  • کد خبر: ۱۹۶۴۴۸
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
برد شیرین بانوان فوتبالیست مشهدی پیش چشم تماشاگران
نماینده استان لیگ‌برتر فوتسال بانوان ایران را با یک پیروزی خاص آغاز کرد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتسال دختران مشهد با شکل و شمایل جدید توانست در اولین بازی‌اش در لیگ‌برتر، در روزی که هواداران و تماشاچیان مشهدی به سالن شهیدبهشتی آمده بودند، با پنج گل حریف البرزی‌اش را شکست دهد و اولین سه‌امتیازش را به دست آورد.
لیگ‌برتر فوتسال بانوان پس از انتظار زیاد و فرازونشیب‌ها سرانجام سوم آذر با حضور هشت تیم آغاز شد. برگزاری دو قرعه‌کشی، تعویق چندماهه و ریزش چهار تیم در فصل جدید چالش‌های این دوره از بازی‌ها بود.

مشهدی‌ها که فصل گذشته با نام «خانه من» در این رقابت‌ها حضور داشتند، برای حضور در فصل جدید با مشکلاتی روبه‌رو شدند که به تغییر مدیریت و حامی مالی این تیم انجامید و به‌دنبال آن ترکیب تیم دختران مشهد نیز متحول شد و حالا تیم با نام مبلمان کلاسیک مشهد راهی میدان شده است. این تیم که جمعه در اولین حضورش در لیگ‌برتر در حضور تماشاچیان پرتعداد مشهدی موفق به کسب اولین سه‌امتیازش شد، نکات درخورتوجهی دارد.

جوان‌ترین سرمربی از دل مستطیل سبز

اولین موضوع سرمربی جوان تیم است که تا فصل قبل در لیگ‌برتر فوتبال زنان حضور داشته است. سمیرا رستمی فوتبالیست باتجربه مشهدی است که به‌عنوان دروازه‌بان تیم‌ملی و باشگاه‌های ملوان بندرانزلی و پیکان تهران سال‌ها فعالیت کرده است. او حالا در بیست‌وشش‌سالگی به‌عنوان سرمربی فوتسال در لیگ‌برتر حاضر شده است.

البته او حدود پنج‌شش سال پیش برای تیم فوتسال مشهد با نام سیاه‌جامگان به میدان رفته و حضوری پررنگ در فوتسال داشته است. حالا او در تجربه‌ای کاملا جدید از درون دروازه مستطیل سبز به کنار زمین فوتبال سالنی آمده است و هدایت دختران جوان و آینده‌دار مشهد را برعهده دارد. احتمالا او در تیم مبلمان کلاسیک مشهد لقب جوان‌ترین سرمربی این فصل از لیگ‌برتر فوتسال را به خود اختصاص دهد.

دختران کمتر از ۲۰ سال، اما باانگیزه

موضوع دیگر بازیکنان تیم مبلمان کلاسیک مشهد است که بسیار جوان هستند و بیشترشان در رده سنی هفده تا بیست سال قرار دارند و فقط دو بازیکن بیشتر از بیست‌سال در این تیم مشهدی حضور دارند. همه این بازیکنان بومی و مشهدی هستند و به‌نوعی تازه‌وارد‌های لیگ‌برتر محسوب می‌شوند. از بین بازیکنان تیم شاید چهار نفر تجربه بازی در لیگ‌برتر داشته باشند و بقیه‌شان اولین‌بار در این میدان بزرگ به میدان می‌روند. در بین آن‌ها فهیمه قنبری تنهابازیکنی است که از مشهد به اردوی تیم‌ملی فوتسال بانوان دعوت شده است و در اولین بازی نیز گل‌زنی کرد. با این وضعیت باید منتظر بود تا عنوان جوان‌ترین تیم این فصل از لیگ‌برتر نیز به تیم مشهد اختصاص پیدا کند.

برد پرگل در حضور تماشاگران

روز جمعه سالن شهیدبهشتی مشهد درحالی میزبان دیدار دختران فوتسالیست بود که از آخرین بازی دختران در آنجا حدود ۹ ماه می‌گذشت. با این حال، سالن شهیدبهشتی شاهد حضور پرشور حدود هزار نفر از بانوان و دختران علاقه‌مند مشهدی بود که برای حمایت و تشویق دختران جوان شهرشان به سالن آمده بودند. این اتفاق کاملا فضای بازی را تحت‌تأثیر قرار داده بود و حضور غافل‌گیرانه تماشاگران کمک زیادی به پیروزی تیم مشهدی در اولین هفته لیگ کرد. حریف دختران مشکی‌پوش مشهدی، تیم آوا آبان‌دخت البرز بود.

مریم پورجعفریان، داور بین‌المللی مشهد، به‌عنوان ناظر در این بازی حضور داشت و محدثه میرزایی از مشهد نیز داور سوم دیدار بود. نیمه نخست بازی نزدیک و پرگل پیگیری شد، به‌طوری‌که دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم مشهدی‌ها توانستند بازی درخشانی داشته باشند و سه‌بار دیگر دروازه حریف را باز کنند و در مقابل گلی از خط دروازه آن‌ها عبور نکند تا بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به پایان برسد و اولین امتیاز لیگ‌برتر به حساب مبلمان کلاسیک واریز شود.

در این بازی فهیمه قنبری، مائده یوسفی و سمانه فرکی هرکدام یک گل و آیلین نامدار دو گل برای تیم مشهد به ثمر رساندند. آن‌ها هفته آینده نیز دوباره در خانه میزبان خواهند بود و این‌بار رودگر نوشهر راهی مشهد می‌شود.

سرمربی تیم کلاسیک مشهد: به‌دنبال حفظ جایگاه مشهد هستیم

سمیرا رستمی، ملی‌پوش سابق تیم‌ملی فوتبال و سرمربی جدید تیم فوتسال دختران مشهد، پس از اولین پیروزی تیمش در لیگ‌برتر اظهار کرد: تمرینات تیم مشهد از حدود سه ماه پیش آغاز شد، اما با تغییر اسپانسر روبه‌رو شدیم. وضعیت تمرینی راحتی نداشتیم، اما خداراشکر ترکیب تیم متحد و همدل است و تمرکزمان را بر موفقیت این تیم گذاشتیم.

وی درباره حضورش در قامت سرمربی فوتسال اظهار کرد: من سال‌ها در لیگ‌برتر فوتبال در پست دروازه‌بانی حضور داشتم، اما پارسال با آسیب روبه‌رو شدم و با توجه به تجربه‌ای که از حضور در فوتسال داشتم، در این تیم حاضر شدم. پیش از این در سطح مسابقات کشوری دانشگاهی هدایت تیم‌ها را برعهده داشته‌ام، اما اولین‌بار است که سرمربی تیمی از فوتسال در لیگ‌برتر کشور هستم و سعی می‌کنم بتوانم کمک خوبی برای تیم دختران شهرمان باشم.

رستمی با اشاره به تغییر ترکیب تیم مشهد نسبت به فصل قبل تصریح کرد: بازیکنان تیم کاملا جوان هستند و تجربه کمی برای حضور در مسابقات لیگ‌برتر دارند، اما بسیار جنگنده و باانگیزه هستند، به‌طوری‌که در بازی اول و با وجود جو سالن، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. از ترکیب فصل گذشته نماینده مشهد، شش نفر در تیم باقی مانده‌اند که البته فصل گذشته فرصت زیادی برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی نداشتند.

هدف ما در گام اول این است که از استعداد‌های جوان شهرمان حمایت کنیم و با کمک آن‌ها بتوانیم حضور موفقی در کشور داشته باشیم. تلاش ما این است که دست‌کم عنوان فصل گذشته را حفظ و تکرار کنیم و در گام‌های بعدی به اهداف دیگر بپردازیم. سرمربی مبلمان کلاسیک مشهد بیان کرد: هفته دیگر نیز در خانه به میدان می‌رویم. ما به امتیاز‌های در خانه نیاز داریم و باید مقابل نوشهر نیز پیروز شویم و امیدوارم این اتفاق با حمایت دوباره و پرشور بانوان مشهدی در سالن شهیدبهشتی رقم بخورد.

پنجمی دختران مشهدی در فصل گذشته

پارسال پس از جداشدن هشت تیم اول در قالب سوپرلیگ فوتسال ایران، اولین دوره از لیگ‌برتر فوتسال با شکل جدید برگزار شد. در آن دوره تیم فوتسال خانه من مشهد با حامی مالی، مدیرعامل و ترکیب جدید اولین‌بار در این مسابقات حاضر شد و با رتبه پنجمی به کارش در لیگ‌برتر پایان داد.

هدایت این تیم را مریم رضاپور، بازیکن و مربی باتجربه لیگ‌برتر، برعهده داشت و بازیکنان جوانش توانستند در نیم‌فصل اول عملکردی درخشان داشته باشند و حتی به قهرمانی فصل فکر کنند، اما در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها سخت‌تر شد و از رقابت قهرمانی بازمانند. خانه من در آن رقابت‌ها و در هجده بازی، با یازده پیروزی، دو تساوی و ثبت پنج شکست، ۳۵ امتیاز اندوخت و به رتبه پنجم رسید. آن‌ها در هجده مسابقه ۵۵بار موفق شدند دروازه رقیبان را باز کنند و ۳۴گل هم دریافت کردند. فصل گذشته صنایع آمل قهرمان شد، سایپای تهران به نایب‌قهرمانی رسید و تیم‌های فولاد هرمزگان و مهرعظام تهران سوم و چهارم شدند.

شکست مدعی قهرمانی سوپرلیگ در خانه

در سطح دیگری از رقابت فوتسالی‌ها که مشهد تیمی در آن ندارد، پنجمین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران پیگیری شد. ملی‌حفاری اهواز با سرمربی مشهدی‌اش تا پیش از آغاز مسابقات این هفته توانسته بود تنهاتیم بدون شکست فصل جدید رقابت‌ها باشد و با کسب ۱۰ امتیاز از چهار مسابقه صدرنشین جدول بود و تیم‌های شاهین نطنز، پالایش‌نفت آبادان، سایپای تهران و مس رفسنجان هم در تعقیب تیم پرستاره اهوازی بودند، اما نتایج این هفته حسابی این تیم را به دردسر انداخت.

این هفته شاگردان فاطمه شریف در تیم ملی‌حفاری اهواز در دیداری حساس و خانگی میزبان مس رفسنجان بودند. مسی‌ها پس از شکست‌دادن سایپای تهران و شاهین نطنز، در سودای آن بودند تا بتوانند دیگرتیم مدعی را هم شکست بدهند.

شاگردان فاطمه شریف که هفته گذشته برابر سایپای تهران متوقف شده بودند، خیلی خوش‌شانس نبودند و پس از دوئلی پرگل و جذاب، مس رفسنجان با نتیجه ۴ بر ۲ برابر ملی‌حفاری اهواز به پیروزی رسید و اولین شکست حفاری رقم خورد. شاهین نطنز و سایپای تهران برگزارکننده دیگرتقابل حساس هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران بودند که درنهایت بازی با برتری دوگله سایپا به پایان رسید. پالایش‌نفت آبادان در روز درخشش مارال ترکمان و الهام عنافجه بردی شش‌گله را در خانه برابر مهرعظام تهران جشن گرفت و نبرد تیم‌های رایزکو صفادشت و صنایع نوای آمل هم با برتری ۶ بر ۱ رایزکو به پایان رسید.

در پایان پنجمین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران، پالایش‌نفت آبادان با دوازده امتیاز و تفاضل ۱۳+ صدرنشین رقابت‌ها شد و سایپای تهران با ۱۰ امتیاز و تفاضل ۹+ در جایگاه دوم قرار گرفت. ملی‌حفاری اهواز با ۱۰ امتیاز و تفاضل ۸+ تیم سوم جدول رده‌بندی است و مس رفسنجان هم با ۱۰ امتیاز و تفاضل ۲+ در جایگاه چهارم قرار دارد. شاهین نطنز با شکست خانگی که در مسابقه امروز متحمل شد، سقوطی چشمگیر را در جدول رده‌بندی رقابت‌ها داشت و با ۹ امتیاز و تفاضل ۱۰+ در رتبه پنجم جدول قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->