برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر معظم انقلاب حزب الله لبنان مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمریکا، توقیف نفتکش مرتبط با اسرائیل در خلیج عدن را تایید کرد

  • کد خبر: ۱۹۶۷۹۳
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
آمریکا، توقیف نفتکش مرتبط با اسرائیل در خلیج عدن را تایید کرد
یک مقام دفاعی ایالات متحده خبر داد که امروز (یکشنبه) یک نفتکش مرتبط با رژیم صهیونیستی موسوم به «سنترال پارک» توسط افراد مسلح ناشناسی در خلیج عدن توقیف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این مقام آمریکایی که نام او عنوان نشده است، افزود: نیرو‌های ایالات متحده در مجاورت [این منطقه]هستند و از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارند.

بر اساس اطلاعات LSEG، سنترال پارک یک نفتکش کوچک ۲۰ هزار تنی، تحت مالکیت و مدیریت شرکت کشتی‌رانی زودیاک «Zodiac Maritime Ltd» است که متعلق به رژیم صهیونیستی بوده و مقر آن در لندن است.

بر اساس این گزارش، تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این حادثه را برعهده نگرفته است و همچنین هیچ اظهارنظری فوری از سوی مقامات حوثی (انصارالله) یمن ارائه نشده است.

با این حال، نیرو‌های دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود که عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد.

انصارالله پیش‌تر نیز اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.

شبکه العربیه روز یکشنبه از توقیف یک فروند کشتی اسرائیلی توسط نیرو‌های وابسته به جنبش انصارالله یمن خبر داد، اما دولت ژاپن کشتی باری توقیف شده در دریای سرخ را متعلق به خود دانست و این اقدام را محکوم کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->