OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

توانایی حیرت‌انگیز ابزار جدید هوش مصنوعی Runway در متحرک‌کردن تصاویر ثابت + ویدئو

  • کد خبر: ۱۹۷۲۴۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
توانایی حیرت‌انگیز ابزار جدید هوش مصنوعی Runway در متحرک‌کردن تصاویر ثابت + ویدئو
ابزار Motion Brush شرکت هوش مصنوعی Runway که تصاویر ثابت را به متحرک تبدیل می‌کند، اخیرا مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 شهرآرانیوز - Runway، یکی از شرکت‌های تحقیقاتی هوش مصنوعی، اخیراً نسل دوم ابزار Motion Brush را معرفی کرده که به متحرک‌کردن عناصر تصاویر (ازجلمه تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی، مانند تصاویر ایجادشده در Midjourney) کمک می‌کند. ویدئوی زیر که خروجی این ابزار را نشان می‌دهد، بسیار موردتوجه قرار گرفته است:

با این ابزار می‌توان تصاویر ثابتی مانند رانندگی در جاده‌های خاکی، عکاسی از طبیعت، حرکت افراد و حیوانات، چرخش برگ‌ها در باد و حرکت ابر‌ها را زنده کرد. Runway همچنین نمونه‌هایی از ساخت آبشار، حرکت ماهی‌ها، آتش و دود را به نمایش گذاشته است.

برای کار با ابزار Motion Brush وارد سایت Runway شوید و بعد از ثبت‌نام Start with Image را انتخاب کنید. سپس ابزار Motion Brush را انتخاب کنید و از آن برای کشیدن هایلایت بر روی ناحیه‌ای از تصویر که می‌خواهید متحرک شود استفاده کنید.

ابزار جدید هوش مصنوعی Runway به‌شکل خارق‌العاده‌ای تصاویر ثابت را به ویدئو متحرک تبدیل می‌کند + ویدئو

شما همچنین می‌توانید قبل از استفاده از Motion Brush با استفاده از یک پیام متنی یک تصویر در Runway ایجاد کنید. ویدئو‌های تولیدشده برای دانلود، اشتراک‌گذاری، و استفاده در ویرایشگر‌های دیگر در دسترس هستند.

برخی از ویژگی‌هایی که می‌توانید با هم استفاده کنید عبارتند از Motion Brush و Camera Controls که به شما امکان می‌دهند عناصر تصویر را به گونه‌ای تنظیم کنید که انگار دوربین همزمان حرکت یا زوم می‌کند.

ثبت‌نام در Runway رایگان است  و در حال حاضر، ابزار Motion Brush آن در مرحله بتا قرار دارد. بخشی از خدمات این ابزار رایگان است، ولی برای استفاده بیشتر باید نسخه پولی را خریداری کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->