لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

رییس ستاد ارتش پاکستان و دبیرکل سازمان ملل درباره افغانستان گفت‌وگو کردند

  • کد خبر: ۲۰۰۴۶۵
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
رییس ستاد ارتش پاکستان و دبیرکل سازمان ملل درباره افغانستان گفت‌وگو کردند
رسانه‌های پاکستانی از دیدار عاصم منیر، رییس ارتش این کشور و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، در نیویورک خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه دان روز شنبه، ۲۵ آذر گزارش داده که عاصم منیر در این دیدار درباره وضعیت افغانستان و کشمیر هند ابراز نگرانی کرده است.

براساس این گزارش، پاکستان همچنان از افزایش حملات «ستیزه جویان» ابراز نگران کرده و خواستار حمایت بین‌الملی برای «پایان دادن به تروریسم فرامرزی از افغانستان» شده است.

گفتنی است که حملات گروه‌های وابسته به تحریک طالبان پاکستانی (تی‌تی‌پی) در ماه‌های اخیر در آن کشور افزایش یافته است.

بربنیاد گزارش‌های نشر شده، تنها در یک هفته اخیر در یک حمله مسلحانه و انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در ایالت خیبرپختون‌خوا، دست‌کم ۲۵ نیروی پاکستانی کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

با این حال، اسلام‌آباد طالبان افغانستان را به پناه دادن به تی‌تی‌پی در خاک افغانستان متهم می‌کند، اما طالبان همواره ادعا‌های مطرح شده را تکذیب کرده‌اند.

منبع: هشت صبح

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->