نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

ارسال پرونده جعل باشگاه استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه

  • کد خبر: ۲۰۳۰۱۲
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
ارسال پرونده جعل باشگاه استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه
بعد از بررسی‌های پلیس آگاهی، پرونده جعل در باشگاه استقلال از پلیس آگاهی به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دو هفته پیش خبری عجیب از دل باشگاه استقلال به بیرون منتشر شد. خبر این بود که خانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از علی خطیر بابت آنچه او جعل نامیده بود، شکایت کرده است!

این خبر با واکنش‌های تندی از سوی برخی از هواداران استقلال مواجه شد، اما خانی بدون توجه به این هجمه‌ها پیگیر شکایت خود از علی خطیر و فرشید سمیعی است.

در همین راستا پرونده جعل باشگاه استقلال بعد از رسیدگی در پایگاه ۱۳ پلیس آگاهی تهران بزرگ به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است. علیرضا خانی در تاریخ نهم آذر سال جاری علیه علی احمد خطیر و فرشید هاشم سمیعی، پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک تهران تشکیل و برای بررسی ادعا‌های مطرح شده، این پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد.

پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داده و نتیجه نهایی را به مقامات قضایی اعلام کرده است، اما رای نهایی از سوی دادگاه رسانه صادر خواهد شد

این شکایت درحالی علیه علی خطیر مطرح شده که پیش از آن نیز هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ادعایی مبنی بر جعل امضایش از سوی مسئولان استقلال، مطرح کرده بود که در ادامه نیز علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره استقلال با این ادعا که اثر انگشت و امضایش از سوی فرشید سمیعی، دیگر عضو هیئت مدیره جعل شده، از او و علی خطیر مدیرعامل باشگاه شکایت کرده است؛ این ماجرا مربوط به قرارداد منزل گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال است و باید دید در نهایت دادگاه چه حکمی درباره شکایت خانی صادر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که پس از طرح چنین ادعا‌هایی وزارت ورزش به این موضوع ورود کرد و وزیر ورزش و جوانان، حراست این وزارتخانه را مأمور پیگیری جدی این موضوع کرده است و برخی از افرادی که در این پرونده شاکی هستند ادعا می‌کنند پای پلیس آگاهی به این پرونده باز شده و شکایت کرده‌اند.

به هرحال تکلیف این موضوع به زودی روشن خواهد شد و پرده از حقایق برداشته می‌شود. اینکه چه کسی مقصر است قطعا موضوع مهمی در این ماجرا خواهد بود. برخی حق را به خطیر داده‌اند و برخی هم معتقدند که خانی حق دارد و دراین ماجرا مدیران استقلال مقصرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->