اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی
سرخط خبرها

عنایتی به دنبال ستاره‌های استقلالی لیگ

  • کد خبر: ۲۰۶۶۶۰
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
عنایتی به دنبال ستاره‌های استقلالی لیگ
سرمربی تیم فوتبال پیکان برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر به دنبال بازیکنان فعلی و سابق استقلال است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی مشهدی تیم فوتبال پیکان برای تقویت تیمش در نیم فصل دو لیگ برتر فوتبال ایران و فاصله گرفتن از جمع پایین نشینان جدول، به دنبال جذب بازیکنان سابق و فعلی استقلال است.

غلامرضا عنایتی در پست دروازه بانی سراغ محسن فروزان رفته و به دنبال جذب گلر جداشده تیم فوتبال مس رفسنجان است. فروزان که پیش‌تر سابقه پوشیدن پیراهن تیم فوتبال استقلال را در کارنامه داشته، نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی در مس داشت، اما به یکباره تصمیم گرفت این تیم را ترک کند.

پیکانی‌ها در خط دفاعی هم سراغ سامان تورانیان رفته اند، مدافعی که در تیم ملی امید جزو ستاره‌های ایران بود. این بازیکن اول فصل از کویر به پایتخت آمد تا برای استقلال بازی کند، اما تا اینجای کار چندان فرصت بازی پیدا نکرده و چندان بدش نمی‌آید به تیمی برود که بیشتر فرصت حضور در زمین را داشته باشد. درباره تورانیان شنیده می‌شود جواد نکونام اعلام کرده او را برای ادامه لیگ لازم دارد و مجوز جدا شدنش را نمی‌دهد.

عنایتی که روزگاری با استقلال عناوین آقای گلی را به نام خودش ثبت می‌کرد در خط حمله هم سراغ دیگر بازیکن سابق استقلال رفته است. علی قربانی که علاوه بر استقلال سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان و حتی تیم ملی آذربایجان را در کارنامه دارد، این روز‌ها در لیست پیکانی‌ها قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->