حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند
سرخط خبرها

درخواست رام‌الله برای بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور کمک‌رسانی به مردم غزه

  • کد خبر: ۲۱۵۷۴۶
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
درخواست رام‌الله برای بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور کمک‌رسانی به مردم غزه
وزارت خارجه فلسطین وابسته به دولت رام الله بر لزوم بازگشایی تمام گذرگاه‌ها برای کمک‌رسانی به مردم غزه تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما ممانعت اشغالگران از ورود کمک‌ها به نوار غزه به ویژه در شمال را محکوم می‌کنیم و خواهان بازگشایی تمام گذرگاه‌ها هستیم.

به نقل از خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: موافقت اشغالگران با گشودن گذرگاه‌های دریایی به غزه و ممانعت از ورود کمک‌ها از طریق گذرگاه‌های زمینی با هدف تقویت اشغالگری و جدا کردن کرانه باختری از غزه و کوچاندن مردم ما است.

در این بیانیه مطرح شده است رژیم صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک‌ها به غزه می‌شود. اخیرا آمریکا، اردن و مصر ارسال کمک‌های هوایی به غزه را شروع کردند، اما بیشتر این کمک‌ها در دریا انداخته شده و نتوانسته نیاز‌های مردم را برطرف کند.

با ادامه جنگ گرسنگی در غزه همزمان با حملات ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه، نهاد‌های انسانی بین‌المللی همچنان نسبت به گسترش گرسنگی که زندگی صد‌ها هزار فلسطینی در غزه را تهدید می‌کند، هشدار می‌دهند به ویژه اینکه تعداد مرگ و میر‌ها به خاطر سوء تغذیه و نبود مواد غذایی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته فلسطینی‌هایی را که منتظر کمک‌های غذایی در خیابان الرشید در شمال غزه بودند، هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۱۲۰ نفر شد. این رژیم طی روز‌های گذشته نیز چنین حملاتی را ادامه داده‌اند.

پیش از این برنامه جهانی غذا اعلام کرد: یک کاروان حامل کمک‌های غذایی شامل ۱۴ کامیون را به شمال غزه فرستادیم، اما ارتش اسرائیل بعد از سه ساعت آن را بازگرداند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->