آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم جلوگیری کنیم؟ رژیم غذایی کتوژنیک استرس را کاهش می‌دهد
سرخط خبرها

برپایی مجلس ترحیم در ماهشهر با ۸ بازداشتی

  • کد خبر: ۲۵۰۶۰
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
برپایی مجلس ترحیم در ماهشهر با ۸ بازداشتی
دادستان ماهشهر گفت: هشت نفر از بانیان برگزاری یک مجلس ترحیم در ماهشهر به دلیل بی‌توجهی به هشدارهای داده شده در خصوص برگزار نکردن مجالس عزاداری در زمان کرونا بازداشت شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی محمدی اظهارکرد: توجه نکردن به دستورالعمل‌های بهداشتی و نادیده گرفتن قوانین و ایجاد تجمع و تیراندازی موجب شد تا تعداد هشت نفر از بستگان متوفی که در شکل‌گیری تجمع نقش داشتند، با صدور دستور قضایی و اقدام پلیس اطلاعات نیروی انتظامی شناسایی و بازداشت شوند.

وی با بیان اینکه پیش از این هشدار لازم مبنی بر برگزار نشدن چنین مراسم‌هایی داده شده بود افزود:در شرایط کنونی که امکان شیوع ویروس کرونا بسیار بالا است، بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری هرگونه تجمع ممنوع و به جد و بدون اغماض با عوامل برپایی اینگونه مجالس برخورد می شود.

محمدی گفت: با برگزار کنندگان مجالس عزا که موجب تجمع مردم می‌شوند و همچنین مجالسی که در آن اقدام به تیراندازی می‌شود برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->