نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

خداداد عزیزی: اگر پست بگیرم غیرفوتبالی‌ها را از فوتبال بیرون می‌کنم

  • کد خبر: ۲۵۳۰۵
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
خداداد عزیزی: اگر پست بگیرم غیرفوتبالی‌ها را از فوتبال بیرون می‌کنم
پیش‌کسوت مشهدی فوتبال کشورمان معتقد است اگر اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال منجر به حضور دوباره غیرفوتبالی‌ها شود، این کار هیچ فایده‌ای ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز، خداداد عزیزی نسبت به اتفاقات و حواشی فوتبال ایران معمولا بی‌پروا صحبت می‌کند. پیش‌کسوت مشهدی فوتبال کشورمان معتقد است اگر اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال منجر به حضور دوباره غیرفوتبالی‌ها شود، این کار هیچ فایده‌ای ندارد. خداداد همچنین درباره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی و بلاتکلیفی لیگ‌های فوتبال به خبرگزاری تسنیم گفت: این شرایطی است که در همه‌جای دنیا وجود دارد و فقط مربوط به لیگ ما نیست. متأسفانه چرخ فوتبال فعلا پنچر است و ماهم مثل بقیه درگیر این موضوع هستیم.


باید برای روشن‌شدن تکلیف فصل، کار کارشناسی انجام شود
وی درباره اینکه وضعیت تیم قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده چه خواهد شد، اشاره کرد: مسئله مشخص این است که کرونا فعلا تمام نمی‌شود و همه این مسئله را می‌دانند. بااین‌شرایط بعید است که بتوان مسابقات را برگزار کرد و لیگ را به پایان رساند؛ بنابراین باید درباره اینکه چه تصمیمی برای قهرمان و دیگرموارد گرفته می‌شود، کار کارشناسی صورت بگیرد. برای قهرمانی یا باید به تیم صدرنشین رجوع شود یا ۱۵ بازی نیم‌فصل، قهرمان را مشخص کند.


نباید درباره آینده لیگ «یلخی» و غرض‌ورزانه تصمیم‌گیری شود
وی افزود: البته این اتفاق نمی‌تواند برای تیم‌های سقوط‌کننده رخ بدهد، چراکه آن‌ها درهر‌صورت شانس حفظ سهمیه‌شان را دارند. بهتر است همه تیم‌ها در لیگ برتر حفظ شوند و اگر قرار است تیمی از لیگ دسته‌اول نیز بالا بیاید، لیگ برتر فصل آینده باید با ١٨ تیم برگزار شود. این منطقی نیست که تیمی از پایین جدول بدون انجام بازی‌های باقی‌مانده‌اش سقوط کند. به‌هرحال می‌توانند راهکار‌های زیادی پیدا کنند، اما به شرط اینکه کار کارشناسی صورت بگیرد و طرح‌های خوبی داده شود، نه اینکه همین‌طور «یلخی» و غرض‌ورزانه مانند همین موضوع اصلاح اساسنامه تصمیمی گرفته شود.


چه کسی گفته است یک ملی‌پوش بعد از بازنشستگی نمی‌تواند رئیس فدراسیون شود؟
پیش‌کسوت فوتبال ایران در ادامه با انتقاد از روند اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، یادآور شد: برای فوتبال، فوتبالی‌ها باید تصمیم بگیرند و صحبت کنند. در کجای اساسنامه‌ای که درحال تدوین است، فوتبالی‌ها نقش دارند؟ قانون ۵ سال و ۱۰ سال مدیریت از کجا آمده است؟ چه کسی گفته است یک ملی‌پوش بعد از بازنشستگی نمی‌تواند رئیس فدراسیون شود؟ چه کسی گفته است باید ۱۰ نفر برای انتخابات، شما را تأیید کنند؟ اینکه خود فساد به بار می‌آورد. اصلا چرا باید غیرفوتبالی‌ها برای انتخاب رئیس فدراسیون که فرد اول فوتبال کشور می‌شود، رأی بدهند؟


اگر بازهم غیرفوتبالی‌ها به فدراسیون بیایند، اصلاح اساسنامه به چه درد می‌خورد؟
خداداد عزیزی در واکنش به اینکه اخیرا تلاش‌های زیادی صورت گرفته است تا ورود فوتبالی‌ها به مجمع و فدراسیون فوتبال هموار شود، گفت: الان فکر می‌کنید که اساسنامه اصلاح شده است؟ من می‌گویم دوباره قرار است همین قوانین باقی بمانند. اسم فدراسیون، فدراسیون فوتبال است، اگر قرار باشد غیرفوتبالی‌ها به آن ورود کنند و فوتبالی‌ها تأثیرگذار نباشند، دیگر به چه درد می‌خورد؟! من سؤال می‌کنم اگر فوتبالی‌ها نباشند، این افراد بر چه چیزی می‌خواهند ریاست کنند؟


عده‌ای به صحرای کربلا می‌زنند تا از ورود فوتبالی‌ها جلوگیری کنند
وی درباره اینکه شاید این‌طور برداشت می‌شود که فوتبالی‌ها خودشان نمی‌خواهند به عرصه مدیریت فوتبال ورود کنند یا در این راه مشکلاتی نظیر ناتوانی در درآمدزایی و دیگرموارد خواهند داشت، خاطرنشان کرد: کدام فوتبالی حاضر نیست وارد فوتبال شود؟ مگر این افراد که در این مدت کار دستشان بوده، توانسته‌اند درآمدزایی کنند؟ پس چرا پول کی‌روش و ویلموتس را نمی‌دهند؟ عده‌ای با این حرف‌ها به صحرای کربلا می‌زنند تا از ورود فوتبالی‌ها جلوگیری کنند. مگر داریوش مصطفوی، محمد دادکان و امیر عابدینی فوتبالی نبودند که در فدراسیون موفق بودند و تیم‌هایمان در زمان آن‌ها به جام‌جهانی صعود کرد؟ افرادی می‌خواهند با این حرف‌ها از فوتبال کلاه نمدی بسازند، چون می‌دانند که این‌کاره نیستند و برای همین از ورود فوتبالی‌ها می‌ترسند.


باید در اساسنامه قید شود که رئیس با رأی فوتبالی‌ها انتخاب شود
وی در ادامه با بیان اینکه «فوتبال ما آلوده‌تر از این حرف‌هاست که اجازه حضور فوتبالی‌ها به آن داده شود»، تصریح کرد: مهم‌تر از رئیس فدراسیون که باید فوتبالی باشد، افرادی هستند که باید رئیس را انتخاب کنند؛ حتی اگر ۱۵-۱۰ نفر از فوتبالی‌ها دور هم جمع شوند و رئیس را انتخاب کنند، بهتر از این است. باید در اساسنامه فدراسیون قید شود کسانی که می‌خواهند رئیس را انتخاب کنند، فوتبالی باشند نه اینکه ۱۰ غیرفوتبالی او را تأیید کنند. رئیس فدراسیون فرد اول فوتبال کشور است و او باید سرمربی تیم ملی را انتخاب کند.


اگر سِمَت بگیرم، غیرفوتبالی‌ها را از فوتبال بیرون می‌کنم
بازیکن پیشین تیم ملی ایران در ادامه تأکید کرد: اگر رئیس فدراسیون و کسانی که او را انتخاب می‌کنند، فوتبالی نباشند، همین می‌شود که ما از کی‌روش به ویلموتس و بعد از آن به اسکوچیچ می‌رسیم. شاید اگر فوتبالی‌ها بیایند، نان این افراد قطع می‌شود. قطعا اگر من سمتی بگیرم، غیرفوتبالی‌ها را بیرون می‌کنم و این افراد از این موضوع می‌ترسند. یک‌بار من به عضویت کمیته فنی درآمدم که در آن کمیته پنج‌نفره، ٣نفر اصلا نمی‌دانستند فوتبال چیست، در آخر هم فهمیدم که یکی از همان افراد، با اعمال نفوذ، هر کار دلش خواست انجام داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->