نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

استقلال و پرسپولیس نباید از بازیکنان خارجی محروم شوند

  • کد خبر: ۲۷۳۵۶
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
استقلال و پرسپولیس نباید از بازیکنان خارجی محروم شوند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وزارت ورزش و جوانان باید در تصمیم خود درباره ممنوعیت جذب بازیکن خارجی توسط سرخآبی‌ها تجدید نظر کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با رادیو ایران درباره شروع لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: من مربی هستم و جامعه فوتبال کوچک نیست. واقعا با تعطیلی لیگ خانه‌نشین شده بودیم. دلیلش را نمی‌دانم که چرا برخی خواهان ادامه تعطیلی‌ها بودند.

وی افزود: من شغلی به غیر از فوتبال ندارم و همه درآمدم از فوتبال است. ویروس در همه جا هست و هیچ تضمینی وجود ندارد که این ویروس چند ماه دیگر نباشد. نه به خاطر اینکه در صدر جدول هستیم می‌گویم، اما این فوتبال باید ادامه داشته باشد. خیلی‌ها از کنار فوتبال نان می‌خورند. البته در زمان شروع مسابقات باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی مسابقات شروع خواهد شد، گفت: از سوی فدراسیون فوتبال به افشین پیروانی گفته‌اند که از ٢٢ خردادماه مسابقات شروع می‌شود و از پنجشنبه هم اجازه تمرین می‌دهند اما هنوز رسما اعلام نشده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی در استقلال و پرسپولیس، گفت: اینطور نیست که همیشه در این دو باشگاه بازیکنان بی‌کیفیت آمده باشند. بازیکنان خارجی خوبی هم داشتیم. اگر این تصمیم اجرایی شود برای استقلال و پرسپولیس مشکل ایجاد می‌شود. مربیان در برخی پست‌ها مجبور هستند بازیکن خارجی جذب کنند چون بازیکنان باکیفیت ایرانی کم است. می‌توان این تصمیم را تغییر داد یا به همه تیم‌ها ابلاغ شود بازیکن خارجی نگیرند. اگر قرار بر این است بعضی باشگاه‌ها بازیکن خارجی جذب کنند و برخی نه، از عدالت به دور است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->