OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

نمایش دوگانه استوری‌ها در اینستاگرام

  • کد خبر: ۲۹۳۲۳
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
نمایش دوگانه استوری‌ها در اینستاگرام
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که امکان نمایش استوری‌ها در دو ردیف را به کاربران نشان خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، قابلیت استوری به یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های موجود در شبکه اینستاگرام تبدیل شده است و تقریباً همه‌ی کاربران این شبکه حداقل یک بار از آن استفاده کرده‌اند. به تازگی تصویری از سوی یکی از کاربران این شبکه اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی جدید برای بخش استوری‌ها است و قصد دارد بخش استوری‌ها را بزرگ‌تر کرده و استوری‌ها به صورت دو ردیف زیر هم نمایش داده شوند.

اخیراً نیز کاربران زیادی اعلام کردند که قابلیت نمایش دوگانه استوری‌ها را در گوشی خود مشاهده کرده‌اند و به نوعی باید گفت اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت روی حساب‌های کاربران است؛ در همین راستا اینستاگرام اعلام کرده است که قصد دارد از این طریق لذت استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی را بالا ببرد.

در حال حاضر مشخص نیست که اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را در چه مناطقی آزمایش کند از طرفی هم با توجه به آزمایش این قابلیت جدید در برخی از مناطق، انتظار می‌رود اینستاگرام در صورت گرفتن پاسخ مثبت از این قابلیت آن را به طور عمومی در دسترس افراد قرار دهد.

به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد از این طریق مشاهده بخش استوری‌ها را برای کاربران ساده‌تر کند تا در صورتی که کاربر قصد مشاهده استوری یک شخص خاص را داشته باشد بتواند به راحتی آن را پیدا کند. علاوه بر برخی از کاربران قابلیتی را در اینستاگرام خود مشاهده کردند که باعث می‌شود کاربر سریع‌تر از هر زمانی بتواند بین استوری‌ها جا به جا شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->