توصیه‌های مهم پلیس فرودگاه به زائران حج تمتع خراسانی | بدرقه‌کنندگان به فرودگاه نیایند برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرزندپروری هلی‌کوپتری و اختلافات تفکری میان خانواده‌ها

  • کد خبر: ۳۰۰۵۱
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
فرزندپروری هلی‌کوپتری و اختلافات تفکری میان خانواده‌ها
این روز‌ها شیوه فرزند پروری هلی‌کوپتری منجر به تشدید اختلافات تفکری میان خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، از جمله بزرگترين عوارض اين رفتارهاي تربيتي مي توان به اضطراب افزايش يابنده و خودشيفتگي اشاره كرد.
بحث نوظهور شیوه فرزند پروری هلی کوپتری به تازگی مورد توجه محافل علمی مختلفی قرار گرفته است و مطالعات بسیاری راجع به آن انجام شده است. طبق گزارشی که اخیرا در روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد منتشر شده است، شمار زیادی از والدین به طور منظم با معلمان فرزندان خود تماس می‌گیرند و از آن‌ها در مورد نمرات کودکان و پیشرفت دانش آموزان از نظر درسی و همچنین اخلاقی پرس و جو می‌کنند. چنین پدران و مادرانی به "والدین هلی کوپتری" معروف شده اند.

والدین با سبک فرزندپروری هلی‌کوپتری بسیار مضطرب و کنترل‌گر هستند. اغلب آن‌ها افرادی کمال‌پرست‌اند که فشار زیادی به خود می‌آورند و کودک را بازتاب موفقیت‌هایشان می‌دانند. درنهایت، تمامی این فشار‌های والدگری آن‌ها را در معرض افسردگی، دلزدگی و خستگی مفرط قرار می‌دهد. اضطراب کنترل‌نشده منشأ بسیاری از مشکلات جسمی مانند مشکلات گوارشی (تهوع، اسهال)، بی‌خوابی، ضعف سیستم ایمنی و حتی بیماری قلبی است.

منبع: عصر ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->