زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران
سرخط خبرها

کشف خودرو ۲۰ میلیاردی

  • کد خبر: ۳۰۹۵۳
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کشف خودرو ۲۰ میلیاردی
فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف یک دستگاه خودرو تویوتا سواری اف کروز ۲۰ میلیارد ریالی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ مهراب کاظمی، افزود: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد روز گذشته حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو تویوتا سواری اف کروز فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.
 

وی اظهار کرد: خودرو متوقف و در استعلام صورت گرفته مشخص شد از طریق گمرک به صورت یک ماهه به داخل کشور وارد و بدون پلاک موقت و گذشت چندین ماه از کشور خارج نشده است.

 

سرهنگ کاظمی، ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ريال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: پليس با جدیت و اقتدار با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي برخورد می کند و لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی اقتصادی و قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان از طریق تماس با سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بیش از پیش با پلیس همکاری لازم داشته باشند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->