صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست پویانفر از رئیس جمهور درباره یک اسیر ایرانی + عکس فروش نمایشگاه کتاب تهران تاکنون چقدر بوده است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مانوئل گارسیا رولفو به «دنیای ژوراسیک» می‌رود امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! فصل جدید «صباهنگ» روی آنتن صبا + زمان پخش هوتن شکیبا: دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» بازی کنم رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری + عکس اکران و دوبله زنده فیلم «اوپنهایمر» در سینما هویزه مشهد + زمان اکران پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف کنسرت «نمایش سیصد» «سهراب پورناظری» روی صحنه فیلم «چی دا» با بازی شهرام عبدلی در شبکه دو + زمان پخش اهدای جایزه «هلال طلایی» به سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی «مسخ نرگس» پروانه نمایش گرفت | نقش‌آفرینی جمشید هاشم‌پور در یک اثر معمایی محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد تخصیص بن یک‌میلیون‌تومانی خرید کتاب به خبرنگاران و فعالان رسانه «راجر کورمن» چهره بزرگ سینمای مستقل درگذشت
سرخط خبرها

پخش قسمت جدید «ام شو» مجید صالحی بعد از یک هفته وقفه باز هم با حاشیه همراه بود

  • کد خبر: ۳۸۱۳۷
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
پخش قسمت جدید «ام شو» مجید صالحی بعد از یک هفته وقفه باز هم با حاشیه همراه بود
برنامه «امشو» بعد از جنجالی که برای حضور اکبر عبدی و حرف‌هایش در این برنامه درست شد به نظر می‌رسید که تعطیل شده باشد اما دیشب بعد از وقفه‌ای یک هفته‌ای دوباره پخش شد.

شهرآرانیوز- برنامه «امشو» بعد از جنجالی که برای حضور اکبر عبدی و حرف‌هایش در این برنامه درست شد به نظر می‌رسید که تعطیل شده باشد اما دیشب بعد از وقفه‌ای یک هفته‌ای با این پست در اینستاگرام مجددا به صورت لایو پخش شد:

«برنامه طنز و زنده‌ امشو با پژمان بازغی و حمید حامی باز‌می‌گردد...»

 

برنامه «امشو» حدود دوماه پیش با این توصیف کارش را آغاز کرد: «اولین و تنها تاک‌شوی کاملا طنز در ایران که به صورت زنده، فقط در فضای مجازی پخش می‌‌شود و پخش تلویزیونی ندارد.»  مجید صالحی بعد از اینکه سریال «سال‌های دور از خانه» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرد کمی از بازیگری و کارگردانی فاصله گرفت ولی بعد با «امشو» دوباره به رسانه های تصویری بازگشت. این برنامه شروع چندان بی‌حاشیه ای هم نداشت. مجید صالحی در تیزر تبلیغاتی این برنامه با گریمی زنانه‌ حاضر شد. او در خواب می‌دید آدم‌هایی را که شبیه چهره خودش با آرایش و گریم زنانه هستند تعقیب می‌کند. او در پایان تیزر با صدای سامان احتشامی و جواد خواجوی که جزو عوامل و اتاق فکر برنامه هستند، از خواب عجیبش بیدار می‌شود.

 

صالحی در «امشو» مانند دیگر برنامه‌های گفت‌وگومحور، با رویکردی طنز و سرگرم‌کننده میزبان چهره‌های شناخته‌شده حوزه سینما، موسیقی و ورزش است.

 

این برنامه در دهمین قسمت خود با حرف‌هایی که اکبر عبدی درباره محمدرضا شریفی‌نیا و روحانی زد نزدیک بود به کلی تخته شود. شوخی های کلامی اکبر عبدی در «امشو» باعث شد باعث شد چندنهاد به این برنامه تذکر بدهند.

 

مجید صالحی بعد از این تذکرها و توقف پخش قسمت جدید این برنامه این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد:

 

«طبق برنامه‌ریزی‌ها و مانند ۱۰ هفته گذشته، قرار بود امشب (شنبه ۱۱ مرداد)، قسمت یازدهم «امشو با مجید صالحی» به صورت زنده پخش شود، اما ضبط و پخش این برنامه به زمان دیگری موکول شده است.

 

تیم تولید برنامه «ام‌شو» ضمن عذرخواهی از مخاطبان، ابراز امیدواری کرد که پس از حل مشکلات موجود، ضبط و پخش «امشو» از هفته آینده مجددا از سر گرفته شود.»

 

بعد از این‌که ویدئوهای این قسمت در اینترنت پخش شد؛ مجید صالحی یک‌شنبه‌شب با انتشار پستی در اینستاگرامش، از محمدرضا شریفی‌نیا تمجید کرد. او در پایان به دوستی اکبر عبدی و محمدرضا شریفی‌نیا و شوخی‌های همیشگی آن‌ها اشاره کرد تا کمی قائله‌ها بخوابد.

 

تعداد بازدید : 501

 

البته اکبر عبدی پیش‌ترها هم چنین شوخی‌هایی با همکارانش و به ویژه با محمدرضا شریفی‌نیا کرده بود. اما برخی معتقدند بیان این شوخی‌ها از یک رسانه پخش زنده کار درستی نبود.

 

با تمام این حاشیه ها شب پیش قسمت جدید «امشو» با حضور حمید حامی و پژمان بازغی پخش شد. عوامل برنامه «امشو»، پژمان بازغی را برای تولدش با حضور دختر و همسرش سورپرایز کردند.

 

تعداد بازدید : 722

 

این قسمت « امشو» هم بی‌حاشیه نبود. در بخشی از این برنامه، مجری از حامی پرسید که اگر بخواهد یک تیم از خوانندگان تشکیل دهد، چه کسانی را انتخاب خواهد کرد؟ این خواننده هم در پاسخ گفت:

«اگر بخواهم از خواننده‌های آن‌طرف انتخاب کنم، مارتیک، ابی و شادمهر عقیلی، از اصلی‌ترین انتخاب‌های من خواهند بود.»

در واکنش به این صحبت‌ها، مجید صالحی، با اشاره به حرف‌های اکبر عبدی و تعطیلی یک هفته‌ای برنامه با دستپاچگی گفت: «به خدا می‌خواهیم این برنامه را هفته آینده هم پخش کنیم، من هرچه می‌خواهم برنامه را بی حاشیه برگزار کنم، مهمانان نمی‌گذارند.»

 

پژمان بازغی هم در ادامه گفت: «مجیدجان فکر کنم هفته آینده برنامه‌ات پخش نشود. از الان با مخاطبانت خداحافظی کن.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->