زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۳۶۵۸
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: تعداد موارد بستری بیماران کووید ۱۹ و مرگ ناشی از ابتلا به ویروس همه‌گیر کرونا در مشهد و دیگر مناطق این استان دوباره روند صعودی پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدحسین بحرینی گفت: پس از چند هفته ثبات در آمار تعداد مبتلایان به ویروس همه‌گیر کرونا در این استان، بخاطر رعایت نشدن صحیح پروتکلهای بهداشتی روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در خراسان رضوی دوباره رو به افزایش گذاشته است. 
وی ادامه داد: برخی از شهروندان استفاده از ماسک صورت و رعایت دستورات بهداشتی پیشگیرانه را کنار گذاشته‌اند که وضعیتی "بسیار بسیار خطرناک" برای انتقال ویروس همه‌گیر کرونا و شیوع بیماری کووید ۱۹ آن هم در آستانه فصل سرد سال است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به آغاز فصل مرسوم شیوع بیماری پاییزی و زمستانی آنفلوآنزا اشاره و بیان کرد: بر این اساس خراسان رضوی هم‌اینک در شرایط بسیار حساسی از نظر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا و همزمانی آن با آنفلوآنزا قرار گرفته است.
وی در ادامه به موضوع واکسن نیز اشاره و بیان کرد: فراز و نشیبهای تولید و اثربخشی واکسن کرونا و اینکه هنوز دارویی برای درمان و مبارزه با این ویروس خطرناک کشف نشده همچنان دغدغه عمده مسوولان، متولیان و دست‌اندرکاران حفظ سلامت جامعه به شمار می‌رود. 
دکتر بحرینی گفت: همچنین با توجه به جمیع شرایط و تنگناهای موجود، هرگونه پیاده‌روی گروهی مذهبی در ایام پایانی ماه صفر ببا هدف پیشگیری از شیوع ویروی همه‌گیر و بیماری ممنوع است.
وی افزود: البته تداوم آیینهای جمعی سوگواری ماههای محرم و صفر با رعایت جامع و کامل پروتکلهای بهداشتی مورد تاکید است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->