نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

آیا مهاجم پرسپولیس جایگزین سردار آزمون در زنیت سنت‌پترزبورگ می‌شود؟!

  • کد خبر: ۷۲۷۹۹
  • ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
آیا مهاجم پرسپولیس جایگزین سردار آزمون در زنیت سنت‌پترزبورگ می‌شود؟!
سایت «چمپیونات آسیا» مدعی شد در صورتی که سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه را ترک کند، مهاجم پرسپولیس جایگزین او خواهد شد!

به گزارش شهرآرانیوز - سردار آزمون که فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه انتخاب شد، یک سال دیگر با تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه قرارداد دارد، ولی ممکن است همین فصل به تیم دیگری در اروپا منتقل شود تا زنیت هم از این طریق به درآمد برسد.

سایت «چمپیونات آسیا» در خبری عجیب مدعی شد اگر آزمون تیم زنیت را ترک کند، این باشگاه روسی سراغ شهریار مغانلو مهاجم فعلی پرسپولیس خواهد رفت.


این سایت نوشت: «شنیده شده است که در صورت جدایی سردار آزمون، زنیت یک مهاجم دیگر از ایران را خریداری می‌کند. تا به امروز، آزمون پیشنهادات زیادی از پنج لیگ برتر اروپا دریافت کرده است. در میان پیشنهادات، نام تیم‌هایی، چون آاس رم، آتالانتا، تورینو و بورسیا دورتمند مطرح است. اگر آزمون به باشگاه دیگری برود، سنت پترزبورگ هموطن او را جذب می‌کند.»

سایت چمپیونات در ادامه خبر خود آورد: «زنیت قصد دارد شهریار مغانلو را که بازیکن تیم سانتاکلارا پرتغال است به خدمت بگیرد. شهریار با قرارداد ۶ ماهه و قرضی در تیم پرسپولیس ایران بازی می‌کند. پرسپولیس او را برای کمک در لیگ قهرمانان آسیا جذب کرده بود. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که در ماه آوریل در هندوستان برگزار شد، مغانلو ۴ گل برای پرسپولیس زد و یک پاس گل داد.»

این سایت با بیان اینکه مدیران زنیت برای جذب مهاجم ایرانی سراغ باشگاه سانتاکلارا رفته‌اند، همچنین خبر داد که مغانلو علاوه بر زنیت، مشتری دیگری از لیگ روسیه دارد.

مغانلو فصل گذشته به تیم سانتاکلارا پرتغال منتقل شد و قراردادی سه ساله با این تیم پرتغالی بست.

باشگاه پرسپولیس که به صورت قرضی مغانلو را به خدمت گرفته است، قصد دارد این مهاجم را برای فصل بعد هم در اختیار داشته باشد.

 

منبع: مهر

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->