نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

«پیام» دقیقه ۹۰ به لیگ برتر رسید

  • کد خبر: ۷۶۸۸
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
«پیام» دقیقه ۹۰ به لیگ برتر رسید
فتاحی: تیم والیبال پیام با همدلی لیگ برتری شد
نادر نوروزی - روز گذشته قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد که پیام در آخرین لحظه توانست خود را به جمع ۱۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها اضافه کند. درحالی‌که فدراسیون پیش از برگزاری قرعه‌کشی نام ۸ تیم را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرده بود، تعداد این تیم‌ها به ۱۲ تیم رسید و درحالی پیام به جمع این تیم‌ها اضافه شد که خبری از خاتم اردکان و دورنای ارومیه در جمع تیم‌های لیگ‌برتری نیست. روز گذشته پس از ممانعت از ورود نماینده باشگاه پیام به جلسه قرعه‌کشی، با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دقایق آخر جبار قوچان‌نژاد و سعید مصطفی‌وند به‌عنوان نماینده بازیکنان شاکی این تیم مهلت پانزده‌روزه‌ای به این تیم برای تصفیه‌حساب‌های خود دادند و باشگاه پیام توانست با ارائه چک ضمانت، راهی لیگ برتر والیبال شود.


فتاحی: امیدوارم پیام نماینده‌ای خوب برای مشهد باشد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره اضافه‌شدن پیام به لیگ برتر گفت: در این هفته مذاکراتی با فدراسیون داشتیم، اما در آخرین لحظات همکاری بازیکنان و مربیان سابق این تیم کمک کرد که نماینده والیبال خراسان رضوی راهی لیگ برتر شود. فرزاد فتاحی افزود: قوچان‌نژاد و نماینده بازیکنان سال گذشته در دقایق آخر با ارسال نامه به فدراسیون والیبال رضایت خود را برای حضور این تیم اعلام کردند و باشگاه پیام هم متعهد به پرداخت مطالبات تا ۱۵ روز آینده شد. وی ادامه داد: در این مسیر مسئولان و مدیران شهری مشهد هم به ما کمک کردند و توجه خوبی به بحث تیم‌های ورزشی ازجمله پیام داشتند. فتاحی گفت: امیدوارم با حضور اسپانسر در باشگاه پیام سایر مشکلات این باشگاه حل شود و بتواند در موعد مقرر تعهدات خود را اجرایی کند.  
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->