زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران
سرخط خبرها

کدامیک از کارمندان از فردا نمی‌توانند سر کار بروند؟

  • کد خبر: ۸۴۹۹۴
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارمندانی که در برابر تزریق واکسن مقاومت غیرموجه می کنند از ورود آن ها به اداره از فردا جلوگیری خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رفیع زاده، معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: از فردا در راستای ساماندهی حضور کارکنان و در عین حال حقظ سلامتی و ارائه خدمات مناسب به مردم بخشنامه جدید حضور کارکنان واکسینه شده اجرایی می شود.

وی افزود: بر اساس آمارهایی که ما داریم اکثر کارمندان واکسن کرونا تزریق کرده اند و افرادی که بدون دلیل موجه واکسن نزده اند. از آنها خواهش می کنیم در اولین فرصت این کار را انجام دهند. از دستگاه های اجرایی درخواست کردیم و از مدیران منابع انسانی دستگاه ها خواهش می کنم مدیریت کنند و کارمندان را واکسینه کنند.

معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: با توجه به سیستم الکترونیک تعداد کارمندان واکسینه شده را می دانند و کارمندان فاقد واکسینه به مراکز راهنمایی کنند تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و اگر مقاوت وجود داشت از ورود آن ها به سیستم اداری خودداری کنند.

هم اکنون تمام کشور و کارمندان می توانند با ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت کارت الکترونیک دریافت کنند، همان هم کفایت می کند تا بتوانند وارد ادارات شوند.

رفیع زاده گفت: این قانون در نیروهای مسلح اجرایی نمی شود و آن ها استثنا هستند. در مورد بخش خصوصی هم افراد باید مانند بخشنامه سازمان اداری و استخدامی نسبت به واکسینه افراد زیر مجموعه خود اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->