بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات
سرخط خبرها

چگونه از ویژگی جدید SharePlay در آیفون استفاده کنیم؟ + عکس

  • کد خبر: ۸۶۹۰۵
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
چگونه از ویژگی جدید SharePlay در آیفون استفاده کنیم؟ + عکس
اپل به تازگی اولین iOS ۱۵.۱ را عرضه کرده است که اولین به روز رسانی بزرگ برای آیفون از زمان انتشار سیستم عامل جدید است.

به گزارش شهرآرانیوز، iOS15 که در ماه ژوئن در WWDC رونمایی شد، ویژگی‌های قابل توجهی مانند مرورگر سافاری بازطراحی شده، حالت فوکوس، iOS15، پشتیبانی از FaceTime خارج از اکوسیستم اپل و موارد دیگر را به همراه داشت.

یک ویژگی جدید به نام SharePlay نیز قرار بود همراه با سیستم عامل جدید ارائه شود، اما به بعد موکول شد و اکنون با iOS ۱۵.۱ در دسترس عموم قرار گرفته است.

ویژگی SharePlay به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از FaceTime فیلم، تلویزیون، موسیقی و سایر رسانه‌ها را پخش کنند. هنگامی که یک کاربر رسانه پخش می‌کند، پخش بلافاصله برای کل گروه به طور همزمان شروع می‌شود. این ویژگی فقط در مدل‌های آیفون با iOS ۱۵.۱ کار می‌کند. اگر می‌خواهید ویژگی SharePlay را در آیفون خود امتحان کنید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

۱: یک تماس FaceTime با یک یا چند کاربر شروع کنید.

چگونه از ویژگی جدید SharePlay در آیفون استفاده کنیم؟ + عکس

۲: پس از اتصال، برنامه پخش موسیقی یا ویدیو را در دستگاه خود باز کنید. در حال حاضر، این ویژگی تنها از Apple Music و Apple TV پشتیبانی می‌کند، اما این شرکت گفته است که پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث مانند Disney+، Twitch، HBO max و سایر موارد به زودی در دسترس خواهد بود. اما به خاطر داشته باشید که همه شرکت کنندگان در تماس باید اشتراک آن برنامه‌ها را داشته باشند.

چگونه از ویژگی جدید SharePlay در آیفون استفاده کنیم؟ + عکس

۳: هنگامی که چیزی را پخش می‌کنید، سایر شرکت کنندگان درخواستی برای پذیرش یا رد درخواست SharePlay دریافت می‌کنند.

چگونه از ویژگی جدید SharePlay در آیفون استفاده کنیم؟ + عکس

۴: هنگامی که موسیقی یا ویدیویی را پخش می‌کنید، به طور خودکار با سایر کاربران نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.

۵: همچنین می‌توانید روی نماد پنجم نوار تماس در بالا ضربه بزنید تا کل صفحه خود از جمله برنامه‌ها و محتوای شخص ثالث را به اشتراک بگذارید.

۶: برای پایان دادن به SharePlay، می‌توانید روی نماد گوشه سمت چپ بالای دستگاه خود ضربه بزنید، روی نماد SharePlay ضربه بزنید و پایان SharePlay را انتخاب کنید.

منبع: نبض فناوری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->