پیراهن مشکی فولاد مقابل استقلال تایید شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟
سرخط خبرها

سرنوشت فینالیست های والیبال به بازی سوم کشیده می شود؟

  • کد خبر: ۱۰۱۱۳۱
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
سرنوشت فینالیست های والیبال به بازی سوم کشیده می شود؟
مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال از سیزدهم تا هفدهم اسفندماه با حضور چهار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در اندیشه انتقام از حریفان در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال هستند تا سرنوشت فینالیست‌ها را به بازی سوم بکشند، این درحالی است که مقاومت شهداب یزد و پیکان تهران در رویای دومین برد متوالی و صعود قطعی به دیدار نهایی به‌سر می‌برند.
دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جمعه سیزدهم اسفند با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد و تیم‌های پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد موفق به شکست فولادی‌های لیگ برتر شدند تا یک گام به فینال نزدیک شوند.
دور برگشت مرحله نیم‌نهایی لیگ برتر والیبال، یکشنبه (۱۵ اسفندماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد. در نخستین بازی این مرحله، مقاومت شهداب یزد از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان خواهد رفت. دیدار نخست دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود یزدی‌ها تمام شده بود حالا شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان برای جبران شکست و کشاندن سرنوشت تیم فینالیست به بازی سوم، قدم در زمین مسابقه خواهند گذاشت. البته به قول سرمربی سیرجان اگر مصدومیت‌ها این اجازه را به این تیم کویرنشین بدهد.
در دومین رقابت دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی، فولاد مبارکه سپاهان رو در روی پیکان تهران قرار خواهد گرفت. اصفهانی‌ها که در کسوت تیم قهرمان، مرحله گروهی را پشت سرگذاشتند و در مرحله یک‌چهارم نهایی هم با کسب دو پیروزی متوالی مقابل پاس گرگان صعود راحتی به نیمه‌نهایی داشتند.
سپاهان در نخستین بازی این مرحله مقابل پیکان تهران متوقف شد و حالا تنها یک هدف را دنبال می‌کند؛ تحمیل شکست به پیکان تهران و مهیا شدن برای بازی سوم. هرچند که شاگردان رحمان محمدی‌راد برای رسیدن به این هدف کار بسیار سختی مقابل پیکانی دارند که به گفته کارشناسان عملکرد بسیاری خوبی در چند دیدار اخیر داشته است.

برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر 

مقاومت شهداب یزد – فولاد سیرجان ایرانیان؛ ساعت ۱۵:۳۰
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پیکان تهران؛ ساعت ۱۸:۳۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->