نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نگاهی به رقابت فرنگی‌کاران سنگین‌وزن ایران در قزاقستان

  • کد خبر: ۱۱۰۷۵۱
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
نگاهی به رقابت فرنگی‌کاران سنگین‌وزن ایران در قزاقستان
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رنکینگ‌دار قرار است روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خرداد در آلماتی قزاقستان برگزار شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رنکینگ‌دار قرار است روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خرداد در آلماتی قزاقستان برگزار شود. اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با توجه به حضور قهرمانان جهان و المپیک در این مسابقات نوشت: در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ۱۰ ورزشکار از جمله دارنده مدال نقره المپیک، قهرمان بزرگسال جهان، دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، برنده مسابقات قهرمانی آسیا و ۵ نفر از مسابقات قهرمانی آسیا و ۲۰ نفر برتر رنکینگ جهان حضور دارند.


وزنی که باید مسابقه آن را در آلماتی دید ۱۳۰ کیلوگرم و رقابت یاکوبی کاجایا از گرجستان و نفر برتر این وزن است، اما ایران هم ۲ فرنگی‌کار جوان را به این مسابقات آورده که برای کسب جایگاه ویژه و دوبنده ملی برای شرکت در مسابقات جهانی بلگراد رقابت می‌کنند.


کاجایا برای دومین بار در رویداد رنکینگ‌دار شرکت می‌کند. نفر اول جهان در تلاش است بتواند سید یک مسابقات جهانی صربستان را کسب کند. قهرمانی در قزاقستان به این کشتی‌گیر ۸ هزار امتیاز خواهد دارد و مجموع امتیازات او را به ۸۴ هزار و ۲۰۰ خواهد رساند.


با توجه به غیبت کشتی‌گیران رنک ۲ تا ۴ جهان، علی‌اکبر یوسفی می‌تواند تنها کشتی‌گیری باشد که حریف گرجی را متوقف کند. یوسفی قهرمان وزن ۱۳۰ کیلوگرم جهان است که در رده پنجم جهان قرار دارد و برای قرار گرفتن در سید یک مسابقات جهانی سال آینده به ۳۱ هزار و ۳۰۰ امتیاز نیاز دارد. احتمال وقوع این سناریو بسیار کم است، اما در صورتی که کاجایا از رقابت‌های رنکینگ‌دار کنار برود و نتواند امتیازات لازم را کسب کند در این صورت سنگین‌وزن ایرانی می‌تواند به این جایگاه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->