نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رضایی: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند مشکلات جانبازان و معلولین را حل کند

  • کد خبر: ۱۳۰۳۵۶
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
رضایی: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند مشکلات جانبازان و معلولین را حل کند
هادی رضایی گفت: تنها شهرداری مشهد در زمینه حل مشکلات جانبازان و معلولین نمی‌تواند کار انجام دهد. تمام دستگاه‌ها باید دست به دست یکدگیر دهند. شهرداری به تنهایی متولی این موضوع نیست.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، هادی رضایی در گفتگو با شهرآرانیوز، در حاشیه همایش روز ملی پارالمپیک که در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برگزار شد در خصوص تحقق وعده و وعید‌های مسئولان بابت حل مشکلات جانبازان و معلولین بیان کرد: کودکان و دانش‌آموزانی که در این همایش گرد یکدگیر آمده، ورزش و شادی می‌کنند، آیا جزو شهروندان این شهر محسوب نمی‌شوند؟ مطابق آمار سازمان جهانی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم ایران جانباز و معلول هستند و نیاز به اماکن اختصاصی دارند.

وی افزود: ما حدود ۳۰ ورزشگاه و سالن اختصاصی برای مردم مشهد داریم، اما چه تعداد از آن‌ها ویژه معلولین است؟ ۱۰ تا ۱۵ درصد افراد ناتوان ما آیا شهروند محسوب نمی‌شوند؟ پس باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سالن‌ها و امکان شهری مشهد نیز به این قشر اختصاص یابد، نه اینکه اتوبوس، مترو و سایر وسایل مناسب‌سازی نشده باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: تنها شهرداری مشهد در این زمینه نمی‌تواند کار انجام دهد.

تمام دستگاه‌ها باید دست به دست یکدگیر دهند. شهرداری به تنهایی متولی این موضوع نیست. در همایش امروز مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی کجاست؟ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، رئیس هیات جانبازان و معلولین و خیرین در این همایش حضور دارند، اما مدیرکل ورزش‌وجوانان استان حضور ندارد. تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات این قشر باید دست به دست یکدیگر دهند. باید حق ۱۰ تا ۱۵ درصد از شهروندان مطالبه شود که نیاز به اماکن اختصاصی دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: چرا در امکان ورزشی مختص معلولین جایگاه سی‌ام را در کشور داریم؟ تمام رشته‌ها اماکن اختصاصی دارند، به غیر از جانبازان و معلولین. هیات جانبازان باید بابت این مکان به اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اجاره پرداخت کند. مگر جانبازان و معلولین درآمدزا هستند که بابت آن باید اجاره پرداخت شود؟

وی گفت: شهردار قول داده و منوط بر اینکه خیرین جلو بیایند زمینی در اختیار بگذارد. این یک همت جه‌جانبه می‌خواهد که امیدوارم امام زمان (ع) ظهور کند تا همت همه‌جانبه شکل بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->