پیراهن مشکی فولاد مقابل استقلال تایید شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟
سرخط خبرها

حضور کی‌روش در قطر قطعی شد؟

  • کد خبر: ۱۴۵۸۶۲
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
حضور کی‌روش در قطر قطعی شد؟
به نظر می‌رسد کار توافق کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند هفته ای می‌شود که زمزمه هایی پیرامون حضور کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به گوش می رسد.

درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی-دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، یک روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد، ادعا کرد کار مرد پرتغالی با قهرمان آسیا در مراحل نهایی قرار دارد.

او گفت: «موضوع کی‌روش در حد شایعه نیست و همان‌طور که روزنامه‌های قطری، از جمله نشریه ما، در این باره خبررسانی کردند، این توافق هنوز رسمی نیست و شما تا پایان بازی‌های جام خلیج فارس، اظهار نظری از سوی مقامات قطری در این باره نخواهید شنید. به نظر من یک هفته پس از پایان جام خلیج فارس، این مسئله نهایی خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.»

این روزنامه نگار ادامه داد: «کی‌روش در اینجا حضور داشت و قراردادی بین او و فدراسیون فوتبال قطر منعقد شده و من از حواشی دیگری که احتمالا در این زمینه اتفاق افتاده باشد، خبر خاصی ندارم. با این حال، همان‌طور که گفتم فوتبال قطر منتظر است تا نام او را به عنوان سرمربی اعلام کند.»

البته شاید علت تاخیر در این مورد، اختلاف نظر‌های طرفین بر سر موارد قرارداد یا بند‌های آن باشد، اما بدون شک توافق اولیه بین هر دو طرف صورت گرفته است.

با پایان تعطیلات ژانویه، کارلوس کی‌روش که دوستان نزدیکی هم در فدراسیون فوتبال ایران دارد، باید در زمینه همکاری قطعی‌اش با قطر، دوستان خود را مطلع کند، چرا که هنوز همان‌طور که دیروز سخنگوی فدراسیون نیز اعلام کرد، نام او در بین کاندیدا‌های احتمالی هدایت تیم ملی ایران وجود دارد.

منیع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->