حباب سکه پس از شهادت رئیس جمهور افزایش یافت + علت (۱ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور
سرخط خبرها

معرفی بیش از ۱۶۰۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از ابتدای سال

  • کد خبر: ۱۷۳۶۴۳
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
معرفی بیش از ۱۶۰۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از ابتدای سال
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۶۷۶ واحد متخلف از ابتدای سال تا کنون شناسایی و برای اعمال قانون و تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مرتضی مدنی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۷۱۵ مورد بازرسی از اصناف مختلف در استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: میزان محکومیت واحد‌های متخلف نیز ۲۰۲ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال است.



مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: همچنین از ابتدای سال جاری ۱۶ هزار و ۱۳۳ فقره پرونده به شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان وارد و ۱۳ هزار۵۵۳ فقره نیز مختومه شده است.

مدنی میزان محکومیت پرونده‌های مختومه را بیش از پنج هزار و ۶۶۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی افزود: تعداد پرونده‌های وارده مربوط به قاچاق کالا و ارز ۲ هزار و ۵۶۱ فقره است که میزان محکومیت پرونده‌های مختومه در این بخش حدود سه هزار و ۲۲۹ میلیارد ریال است.

اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ۱۴ شهرستان این استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری، اداره مستقل دارد.

در هر اداره تعزیرات حکومتی یک شعبه و در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، سبزوار و نیشابور ۲ شعبه، صلاحیت عام رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشتی و دارو و درمان را دارند.

حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه‌های بهداشتی، دارویی و درمانی و رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز در بخش‌های دولتی و غیردولتی است.

بر اساس قانون تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفاتی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت، اختفا و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن فاکتور، اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری، اجرا نکردن تعهدات واردکنندگان و تولیدکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی، نداشتن پروانه کسب یا بهره‌برداری، فروش اجباری و اعلام نکردن موجودی در حوزه‌های یاد شده بر عهده این سازمان است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->