نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

اقدام عجیب فدراسیون والیبال، نیان را از لیگ برتر نوجوانان حذف کرد!

  • کد خبر: ۲۱۳۹۰۰
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
اقدام عجیب فدراسیون والیبال، نیان را از لیگ برتر نوجوانان حذف کرد!
سرپرست باشگاه نیان الکترونیک گفت: تیم نیان پس از صعود به مرحله گروهی در لیگ برتر نوجوانان والیبال، در اقدامی عجیب از مرحله پلی‌آف لیگ برتر نوجوانان حذف شد.

مهدی فعال در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص صعود تیم نوجوانان نیان الکترونیک مشهد به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: مرحله مقدماتی مسابقات سوپرلیگ نوجوانان کشور با برگزاری هفت دیدار در گروه «ب» به پایان رسید و تیم ما که با ۱۷ بازیکن به سرمربی‌گری جواد بیک‌زاده، به این مسابقات اعزام شده بود، توانست با کسب ۴ پیروزی راهی مرحله بعدی این ماراتن شود.

وی افزود: اگرچه ابتدای این مسیر را با دو شکست آغاز کردیم، اما در ادامه بازی‌ها توانستیم سه بر صفر مس رفسنجان، سه بر یک هورسان رامسر، سه بر صفر گیتی پسند اصفهان و سه بر دو تیم شف هو (تیم ملی نوجوانان کشور) را شکست دهیم تا جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کنیم.

سرپرست باشگاه نیان الکترونیک تصریح کرد: با کسب این پیروزی‌ها، به همراه سه تیم دیگر گروه B یعنی فولاد سیرجان، شف‌هو و پیکان تهران موفق به حضور در مرحله پلی‌آف شدیم. مسابقات این مرحله نیز به صورت تک حذفی بوده و چهار تیم اول گروه A و B این مسابقات از سه‌شنبه ۸ اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

فعال ادامه داد:، اما در اقدامی عجیب، بازی تیم‌های هورسان رامسر و پیکان تهران مجددا تکرار شد. هورسانی‌ها که در تمام فاکتور‌های پیروزی و امتیاز با نیان برابر بودند، می‌توانستند با تنها کسب یک پیروزی در یکی از ست‌ها، جای نیان در مرحله پلی‌آف را بگیرند.

وی گفت: پیکان تهران برای حضورش در این رقابت‌ها از همان ابتدا مجوز حضور چند بازیکنان در خارج از رده سنی را از فدراسیون والیبال گرفته بود و با ترکیبی ثابت و مشخص به مصاف رقبایش رفت، اما با شکایت سرپرستان برخی تیم‌ها، فدراسیون تصمیم قبلی خودش را ملغی و مجوز یک بازیکن پیکان را لغو کرد. پس از این تصمیم، هورسان رامسر نسبت به حضور یک بازیکن غیرمجاز در ترکیب پیکان از این تیم شکایت کرد تا تقابلش با پیکان مجددا برگزار شود.

فعال گفت: با توجه به شکست ۳ بر صفر هورسان برابر پیکان در دور مقدماتی، هورسان در صورت کسب پیروزی در یک ست، می‌توانست به جای نیان در مرحله پلی‌آف بازی کند که این اتفاق در بازی مجددش با یپکان رقم خورد و توانست آن تک ست را کسب کند.

سرپرست باشگاه نیان الکترونیک بیان کرد: حال این سوال به وجود می‌آید که اگر استفاده از بازیکنان خارج از رده سنی برای پیکان غیرمجاز بوده، چرا فقط باید بازی پیکان با هورسان مجددا تکرار شود و سایر بازی‌های این تیم با تیم‌های هم‌گروهی‌اش تکرار نشود. همچنین بر اساس مقررات فدراسیون، در صورتی که تیمی تخلف کند باید آن تیم از مسابقات حذف شود، نه این که مسابقه‌اش تکرار شود. همچنین اگر فدراسیون والیبال به حضور این بازیکن در ترکیب پیکان مجوز داده، چرا باید بازی پیکان و هورسان تکرار شود تا هورسان از این فرصت استفاده کرده و به مرحله پلی‌آف صعود کند.

فعال افزود: در حال حاضر که تکلیف تیم‌های صعودکننده از مرحله مقدماتی و برنامه‌های نیان در مرحله پلی‌آف مشخص شده است، با تکرار بازی پیکان و هورسان و کسب یک ست پیروزی توسط هورسان برابر پیکان، حالا هورسان به جای نیان الکترونیک باید در مرحله پلی‌آف حضور پیدا کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->