حماس: اسرائیل بر تداوم نسل‌کشی اصرار دارد | آمریکا مسئول جنایات است ماکرون به اروپا آماده باش داد سقوط بالگرد آپاچی ارتش آمریکا در کانزاس | ۲ نظامی زخمی شدند شمار کشته‌شدگان بمب‌گذاری در جمهوری کنگو به ۳۵ نفر افزایش یافت کنعانی: اسرائیل در منزوی‌ترین شرایط تاریخی خود به سر می‌برد واکنش حماس به ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به شمال غزه سازماندهی مجدد نیرو‌های حماس در غزه یک اسیر صهیونیست دیگر بر اثر حملات اسرائیل کشته شد بایدن این بار ترامپ را به سخره گرفت حمله موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به نظامیان صهیونیست در «کرم ابوسالم» هشدار حماس درباره سیطره رژیم صهیونیستی بر گذرگاه رفح | فاجعه انسانی روی خواهد داد نبرد‌های سنگین در خارکیف | روسیه از کنترل ۵ روستا در مناطق مرزی خبر داد خروج شرکت انگلیسی از پروژه نیوم عربستان به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب قبایل بومی معاون‌اول قوه‌قضائیه: از ابداع الگو‌های نوین حقوقی در استان حمایت می‌کنیم رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: اجرای سند تحول قوه‌قضائیه باجدیت در این استان پیگیری خواهد شد با پنج منتخب مردم مشهدوکلات در مجلس دوازدهم آشنا شوید حسنعلی اخلاقی‌امیری، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، کیست؟ + بیوگرافی ماراتن انتخابات به پایان رسید | ترکیب نهایی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مشخص شد احسان عظیمی‌راد، منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم، کیست؟ اسامی کامل نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
سرخط خبرها

ایجاد سامانه اتصال توانمندان به نیازمندان توسط وزارت ارتباطات

  • کد خبر: ۲۳۴۷۹
  • ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
ایجاد سامانه اتصال توانمندان به نیازمندان توسط وزارت ارتباطات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای ایجاد «خاطره خوش» از این شرایط سخت در ذهن مردم ایران، تلاش میکنیم سامانه‌ای راه بیاندازیم تا توانمندان را به نیازمندان متصل کنیم و از فرصت فضای مجازی و دولت الکترونیکی استفاده کرده و این لبیک فعالان حوزه فضای مجازی به فراخوان روز گذشته رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد جواد آذری جهرمی افزود: در کرونا شرایط سختی بر دوست‌داران امام رضا(ع)، بخاطر از دست رفتن درآمدها و باقی ماندن هزینه‌ها می‌گذرد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: بسیاری هستند که حاضرند به دیگران کمک کنند اما نمی‌شناسند. موضوع تهی‌دستان نیست بلکه افرادی است که درآمد از دست داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->