حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

نامه نمایندگان مجلس به قالیباف درباره لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

  • کد خبر: ۸۳۵۸۱
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
  • ۱
نامه نمایندگان مجلس به قالیباف درباره لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس مجلس خواستار بررسی با اولویت لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن فتحی نماینده سنندج اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نماینده در نامه‌ای به رییس مجلس درخواست بررسی خارج از نوبت لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را مطرح کردند.

نامه نمایندگان به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر قالیباف
رییس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام

همچنان که مستحضر هستید مشکلات اقتصادی و تورم کمر شکن دامن گیر بازنشستگان یکی از اولین موضوعاتی بود که نمایندگان ملت با آغاز به کار مجلس یازدهم آن را پیگیری و همیشه به عنوان یک مطالبه از دولت خواستار هر چه سریعتر ارسال لایحه «متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی» به مجلس بودند. بالاخره لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی در جلسه علنی ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ اعلام وصول گردید، ولی متاسفانه تاکنون در دستور کار بررسی نمایندگان قرار نگرفته است؛ لذا با عنایت به وجود یک دولت و مجلس انقلابی همسو برای خدمت گزاری، خواهشمند است دستور فرمایید در جهت اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی و برای حفظ کرامت انسانی بازنشستگان و بهبود سطح معیشتی این عزیزان پس از سال‌ها چشم انتظاری، در اجرای تبصره ۱ ماده ۱۰۰ آیین نامه داخلی مجلس گزارش چاپ شده کمیسیون خارج از نوبت در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گیرد.»

منبع: ایسنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
واقعا خسته شدیم مگه آقای قالیباف نمیدونه که مدتهای مدید ی دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان را بازیچه قرار داده بسه دیگه از ضدو نقیض حرفهای این نمایندگان خجالت میکشم وای به حال ملتی که سرنوشتشان دست این نمایندگان است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->