نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد
سرخط خبرها

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی: امسال برای قهرمانی کشور و استعدادیابی تیم اعزام نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۱۶۲۱۷۹
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی: امسال برای قهرمانی کشور و استعدادیابی تیم اعزام نمی‌کنیم
رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: امسال برای قهرمانی کشور و استعدادیابی تیم اعزام نمی‌کنیم چرا که پس از کسب مقام وعده تخصیص اعتبارات داده می‌شود، اما خبری نیست.

غلامحسین نقدیان در گفتگو با شهرآرانیوز از عدم تخصیص اعتبارات به هیات تیراندازی خراسان رضوی گلایه و اظهار کرد: در هیات تیراندازی استان هیچ ارگانی حمایت مالی نمی‌کند، در حالی که با هزینه‌های هنگفت امروز ما ۳ تیم در لیگ برتر داریم. سال گذشته برای این ۳ تیم قریب به ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم. اینکه تیراندازان را راهی تیم ملی می‌کنیم و با تیم‌های مختلف قرارداد‌های خوبی را منعقد می‌کنند از افتخارات ماست. هم‌اکنون هیات را با هزینه شخصی اداره می‌کنم دیگر چه کاری می‌توان کرد؟
وی افزود: سال گذشته لیگ را برگزار کردیم که قریب به ۶۰ میلیون تومان از میان اعضا جمع‌آوری شد، اما ۱۰۰ میلیون تومان صرفا اختتامیه آن رقابت‌ها شد. امروز هر یک از رول‌هایی که در کیت‌های الکترونیکی استفاده می‌کنیم بالغ بر ۱۰۰ هزار تومان و هر قوطی ساچمه بالغ بر ۲۵ هزارتومان است. هر مسابقه تیراندازی که برگزار می‌کنیم هزینه‌های بسیاری در بردارد، اگر حمایت نکنم چگونه تهیه کنم؟ معنی حمایت چیست؟
رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان اعتباری به هیات ما اختصاص نداده است، بیان کرد: در نمایشگاه حجاب و عفاف بهترین غرفه بودیم که ۴۰ میلیون تومان هزینه در برداشت. دراین راستا به حوزه علمیه، بسیج و... کمک می‌کنیم، اگر به بسیج، طلاب و افرادی که خدمتگزار جامعه ما هستند رسیدگی نکنیم حامی چه کسی باشیم؟
نقدیان در ادامه گفت: جانبازان در هیات ما تمرین می‌کنند و افتخاراتش را برای هیات جانبازان و معلولین کسب می‌کنند، بیماران خاص دو سال و اندی است که در سالن‌های ما تمرین می‌کنند، چون کیت الکترونیکی ندارند، هیات‌های همجوار را نیز حمایت می‌کنم. طی دو سال گذشته کسی هیات تیراندازی استان را حمایت نکرد و با دشواری بسیار هیات را اداره کردم، با ۱۸۰ میلیون تومان بدهی هیات را تحویل گرفتم و همچنان حقوق منشی سال ۹۷ را پرداخت می‌کنم. این هزینه را هر ماه برای هرکدام از هیات‌ها هزینه کنیم چه می‌شود؟
وی عملکرد هیات تیراندازی را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: سلاح تیرانداز را مصادره می‌کنند، چون حقوق منشی را که سال ۹۷ درهیات مشغول به کار بوده پرداخت می‌کنیم. در دوره گذشته برای اعزام مسابقات قهرمانی کشوری ۳ بازیکن نداشتند در حالی که امروز ما ملی‌پوش خراسانی داریم و تیراندازانی که بسیار عالی تیر می‌زنند چرا که تیراندازان تحت نظر مربیانی که ما حقوق آن‌ها را پرداخت می‌کردیم تمرین می‌کردند و سفر‌هایی را رفتند که هزینه آن‌را نیز هیات متقبل شده است، هزینه خوابگاه و میزبانی بازیکنان را برای فدراسیون واریز کردیم.

در سال مهار تورم هزار و ۲۰۰ درصد اجاره‌بها سالن ما افزایش یافته است

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی در خصوص افزایش اجاره‌بها سالن تیراندازی بیان کرد: در سال مهار تورم هزار و ۲۰۰ درصد اجاره‌بها سالن ما افزایش یافته است، سال گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان سالانه پرداخت می‌کردیم و در سال جاری باید برای یک سال ۴۰ میلیون تومان واریز کنیم. امسال برای قهرمانی کشور و استعدادیابی تیم اعزام نمی‌کنیم چرا که پس از کسب مقام وعده تخصیص اعتبارات داده می‌شود، اما خبری نیست.
نقدیان در خصوص برنامه‌های هیات تیراندازی استان در سال جاری، بیان کرد: برنامه داریم در لیگ دسته یک کشور حداقل دو تیم اعزام کنیم که با هزینه‌های بسیاری روبه‌روست و متاسفانه ما حامی مالی نداریم. با این شرایط آینده تیراندازی استان به مراتب بدتر از شرایطی خواهد بود که آن را تحویل گرفتم. همه می‌گویند ورزش دینی است، حمایت می‌کنیم، اما عمل نمی‌کنند.
وی افزود: تیراندازان بسیاری را تحویل تیم ملی دادیم و اکنون چند گزینه پشت خط داریم، در تیراندازی استان پایه‌های خوبی ساختیم، مقام‌های خوبی نیز کسب کردیم و تمام اعضای هیات پای کار ایستاده‌اند. سال ۱۴۰۱ میزبان مجمع فدراسیون بودیم افتخار استان بود، اما هدف این بود که تیراندازان ما را بشناسند و تعمیرات سلاح ما را ببینند. با همکاری دانشگاه فردوسی سیبل الکترونیکی تولید می‌کنیم و ساچمه‌هایی درست می‌کنیم که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد که با ساچمه‌های آلمانی رقابت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->