نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد
سرخط خبرها

احتمال بازگشت کریم باقری به پرسپولیس زیاد شد

  • کد خبر: ۱۷۵۲۳۱
  • ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
  • ۲
احتمال بازگشت کریم باقری به پرسپولیس زیاد شد
مربی تیم پرسپولیس به احتمال زیاد دوباره به این تیم باز خواهد گشت.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که قرارداد کریم باقری مربی پرسپولیس تمدید نخواهد شد و به همین خاطر پایان دوران حضور او در این تیم فرا رسیده است.

این خبر با واکنش هواداران پرسپولیس روبرو شد و آنها خواهان ماندن کریم باقری در پرسپولیس شدند و حتی در همین رابطه پویش هایی در فضای مجازی به راه افتاد.

حالا از پرسپولیس خبر می رسد که کریم باقری به احتمال فراوان دوباره به کادرفنی پرسپولیس باز خواهد گشت تا باز هم در این تیم حضور داشته باشد.

گویا مسائلی که برای تمدید قرارداد باقری وجود داشت برطرف شده و او به زودی کارش را در پرسپولیس دنبال خواهد کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
کریم عشق است .درود .درود
کا ظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
سلام عرض ادب دادش ا قا کریم صاحب خونه است خودش کلیددار که از ور بیاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->