ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

کارت قرمز کی‌روش به ستاره‌های قطر

  • کد خبر: ۱۶۴۵۴۷
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کارت قرمز کی‌روش به ستاره‌های قطر
سرمربی تیم ملی قطر برای حضور در مسابقات کونکاکاف نام ۷ بازیکن سرشناس خود را خط زده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اردوی تیم ملی قطر زیر نظر کارلوس کی‌روش از ۳ روز قبل در کمپ مجهز تیم‌های ملی قطر آغاز شده و عنابی‌پوشان خود را برای حضور در کونکاکاف یا مسابقات آمریکای شمالی و مرکزی آماده می‌کنند.
اما یکی از مهم‌ترین نکات لیست اعلامی از سوی کی‌روش، عدم دعوت از بازیکنان سرشناس و ستاره‌های فوتبال قطر برای حضور در مسابقات پیش ر‌و بوده است.
اکرم عفیف، حسن الهیدوس، پدرو میگوئل، سعد الشیب، کریم بوزیاف، بوعلام خوخی و عبدالعزیز حاتم جزو بازیکنان سرشناس قطری هستند که در این اردو حضور ندارند و سرمربی پرتغالی سعی کرده بازیکنان جوان قطری را مورد آزمایش قرار دهد.
آنطور که رسانه‌های قطر نوشته‌اند، این بازیکنان سرشناس به دلیل حضور پشت سر هم در اردوی‌های مختلف برای جام جهانی ۲۰۲۲ و سپس شرکت در این مسابقات و در ادامه حضور در لیگ ستارگان، با استراحت مواجه شده‌اند و به طور قطع در اردو‌های بعد و منتهی به جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در لیست کی‌روش خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->