ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

دبل دبل آقامیری و بیگی در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۹۲۱۸۲
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
دبل دبل آقامیری و بیگی در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال
در هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال دو تیم سیرجان و آمل با شکست حریفان خود در رده دوم و سوم جدول گروه الف قرار گرفتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال کاله آمل با برتری ۶۳ - ۴۸ مقابل پالایش نفت آبادان، جایگاه خود را در رتبه سوم جدول گروه الف تثبیت کرد. کاله با این برد، با ۶ پیروزی و ۴ شکست پس از شهرداری گرگان و نظم‌آوران سیرجان، در جایگاه سوم گروه الف تثبیت شد. نفت آبادان، اما هفتمین شکست فصل خود را متقبل شد و با ۳ پیروزی و ۷ شکست، با ۳ بازی بیشتر از ذوب‌آهن در ردهه پنجم گروه. ایستاد.
جلال آقامیری (۳۵:۰۸ دقیقه) با ۱۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس گل دبل دبل کرد و با کارایی ۲۰ چهره برجسته میدان شد. امیرحسین یازرلو (۳۸:۲۸ دقیقه) ۱۵ امتیاز و ۹ ریباند کسب کرد تا با کارایی ۱۴ از ارکان موفقبت کاله آمل باشد.
متین آقاجانپور (۴۰ دقیقه کامل) با ۱۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۱۲ عصر خوبی را پشت‌سر گذاشت.
رضا رنجبر (۳۴:۴۲ دقیقه) با کارایی ۱۲ موثرترین بازیکن نفت آبادان بود.
احسان دلیرزهان با ۲۶ امتیاز امتیازآورتربن بازیکن میدان بود.
مایک مک کال گارد آمریکایی جدید کاله هم ۱۸ دقیقه بازی کرد، اما امتیازی کسب نکرد.
رتبه دوم جدول، هدیه کریسمس نیکلا به سیرجانی‌ها
در دیگر دیدار این هفته تیم نظم‌آوران سیرجان با برتری ۹۰ - ۶۴ برابر شاگردان حماد سامری به رتبه دوم جدول گروه الف صعود کرد.
نیکلا دراگویچ (۳۰:۰۲ دقیقه حضور در میدان) موفق شد با ۲۳ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۳۱ چهره برجسته میدان بود.
محمد شهریان (۲۵:۴۷ دقیقه) با ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۰ دیگر مهره تاثیرگذار نظم‌آوران بود.
ابراهیم بیگی (۱۷:۴۹ دقیقه) تیز با ۱۰ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۹ از ارکان موفقیت سیرجانی‌ها بود.
آرش ثابتی (۳۵:۵۵ دقیقه) با ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، علاوه بر اینکه امتیازآورتربن بازیکن میدان نام گرفت با کارایی ۱۶، موثرترین بازیکن خانه بسکتبال خوزستان هم لقب گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->