ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

هادی چوپان کیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۱۴۰۵۸۷
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
هادی چوپان کیست؟ + بیوگرافی
هادی چوپان معروف به گرگ ایرانی، تنها بدنساز ایرانی است که به مسترالمپیا راه پیدا کرد و امروز موفق شد قهرمانی در این رقابت‌ها را هم بدست بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز، چوپان که امروزه یکی از اسطوره‌های پرورش اندام جهان است در نوجوانی به دلیل شرایط سخت مالی خانواده‌اش، مشغول گچ‌کاری شد تا بتواند از عهده مخارج زندگی بربیاید. چوپان با وجود تمام سختی‌ها، نمونه بارز شخصی موفق است که توانست از صفر شروع کند و به موفقیت و قهرمانی‌های بسیاری در سطح کشوری و جهانی دست پیدا کند.
هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ است. او در روستای اَبنو شهرستان سپیدان در استان فارس، در یک خانواده پرجمعیت ۷ نفره متولد شد. هادی از سنین نوجوانی در کنار برادر بزرگ‌ترش (حسن) مشغول گچ‌کاری بود؛ تا اینکه در ۱۳ سالگی به اصرار برادرش فعالیت در زمینه‌ی بدنسازی را شروع کرد. طبق گفته چوپان، برادرش حسن همیشه مشوق او در این راه بوده است و در مسابقات هادی همواره او را حمایت کرده و به او انگیزه داده است. هادی چوپان همواره اعلام کرده که حضرت علی (ع) الگوی او در زندگی است؛ شاید همین الگوی بی‌نظیرش باعث شده که صداقت او زبانزد همه اطرافیانش باشد.

زندگی شخصی

هادی چوپان سال‌ها پیش ازدواج کرده است و اکنون دارای دو فرزند است؛ یک دختر به نام نادیا و یک پسر به نام حافظ. هادی عشق و احترام زیادی برای همسرش قائل است و بار‌ها بر نقش پررنگ او در زندگی تأکید کرده است. به گفته خودش تنها دلیلی که باعث می‌شود او به کشور‌های دیگر مهاجرت نکند، خانواده و خصوصاً همسرش هستند. هادی اکنون ساکن شیراز است و مدیریت یک باشگاه بدنسازی که ادعای می‌کند بهترین باشگاه بدنسازی ایران است برعهده دارد.

شروع فعالیت بدن‌سازی

هادی چوپان در سال ۱۳۸۴ (۳ سال پس از شروع فعالیت حرفه‌ای) توانست قهرمانی بزرگسالان در استان فارس و مقام سوم کشوری را به دست آورد. او سرانجام پس از چندین سال فعالیت حرفه‌ای در پرورش اندام، از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدنسازی ایران شد. یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های هادی، گوش‌هایش بود. هادی ضعف شنوایی داشت؛ اما هیچ‌وقت اجازه نداد این ضعف مانع او باشد. هادی چوپان قبل از شروع فعالیت حرفه‌ای در بدنسازی، مدتی مشغول کشتی و بوکس بود. ضرباتی که در این ورزش‌ها به سرش وارد شد باعث شد شنوایی او ۲۰ درصد کاهش یابد.

زندگی در اوج سختی

هادی چوپان از ابتدای زندگی شرایط مساعدی نداشت؛ فقر مالی او را مجاب کرد که در سنین پایین مشغول کار شود. او تنها توانست تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه دهد. ناشنوایی ۲۰ درصدی هادی و استفاده از سمعک هم یکی از مشکلات گرگ پارسی بود. در برابر همه این مشکلات و سختی‌های راه، هادی هیچ‌گاه دست از تلاش نکشید. شاید علاقه زیادی که از کودکی به رونی کلمن و آرنولد داشت اهداف او را شکل داد. هادی چوپان بار‌ها شکست خورد و به دلیل ناداوری‌ها، حق او پایمال شد؛ اما این شکست‌ها هیچ‌گاه باعث نشد او روحیه خود را از دست دهد. شکست‌های هادی درواقع گامی فراتر از موفقیت بود؛ زیرا همین شکست‌ها و بی‌عدالتی‌ها موجب شد او با قدرت بیشتری راه خود را ادامه دهد. پشت این ظاهر تنومند و موفقی که امروز هادی دارد، شکست‌هایی است که هیچ‌گاه قلب رئوف او را ناامید نکرده است. همین امید و پشتکار او درنهایت باعث شده که علاوه بر موفقیت، به محبوبیت میان مردم هم برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->